juist door het achter elkaar aan rennen en met ballen op de trampoline gebeuren er de meeste ongelukken. stel je voor jij bent lekker aan het springen en en ander gooit de bal waar jij toevallig precies op land, ik kan je verzekeren dat vind je enkel niet fijn. maar nogmaals iedereen moet het voor zich weten, maar wil wel waarschuwen.
Wij hebben deze, hij is geweldig bol.com | Little Tikes First Trampoline, Little Tikes | Speelgoed Wij hebben er toen bij bol.com 50 euro minder voor betaald, dus hij is wel duurder geworden zie ik
Ja natuurlijk kan dat gebeuren, maar dat kan ook als een kind touwtje springt op beton, en haar broer gooit een bal net onder haar voet. Dan kom je alleen veel harder terecht als op een trampoline. Ik snap heel goed dat op de trampoline ongelukjes kunnen gebeuren, maar op een goede trampoline met een net gebeuren geen engere ongelukken als op een klimrek, beton, hoge glijbaan, de schommel enz. Ik heb op mijn 5de mijn arm gebroken. Weet je hoe? Ik zat op een laag krukje buiten een beetje te wiebelen, viel achterover en wilde mij opvangen en heb mijn hand verkeerd gezet. Ik zat 30cm van de grond af. Tijdens het spelen kunnen ongelukken gebeuren, en die kun je niet altijd voorkomen. Wel natuurlijk als het kind nooit met een ander kind tegelijk mag spelen, of alleen op een grasveldje zit in zijn eentje.
Wij hebben een rechthoekmodel, ingegraven in de voortuin. De kinderen hebben er dagelijks enorm veel plezier van!
dames allemaal bedankt voor jullie reacties! ik ga nu toch maar voor de 2.44, alleen nu weet ik niet welke en waar ik hem halen moet. mijn vriendin heeft hem van leenbakker en iedeeal van deze is dat hij niet zo hoog. maar bol.com heeft ook een mooie....haha ik zo door de bomen het bos niet meer
Cranenbroek bij jullie in de buurt? Had pas acties..weet niet of het nog geld....maar voor niet te grote bedragen kan je daar uit veel verschillende kiezen.
Bij cranendonck was er pas een actie. Vriendlief vond het een heel gammel ding, net aan de binnenkant. Heeft toen maar een andere genomen (3,65 meter). Hij is groot, super voor de kids.