Hoi meiden, Velen van jullie zullen met hetzelfde probleem zitten (of gehad hebben). mijn zoon wordt over een maand 4 en ik heb geen idee wat we voor hem moeten kopen en wat we kunnen vragen voor de opa's en oma's. hebben jullie nog leuke ideeën???? dit is een greep van wat hij al heeft: fiets tractor zandbak met bijbehoren skippybal houten trein duplo honderd auto's Haha boeken enz....... dank je wel alvast voor jullie antwoord groetjes sabrina
camelot junior, van smart games. Andere spelletjes, hier favoriet zijn carcasonne junior en het boodschappenspel..
rugzak voor school, drinkbeker en broodtrommel school pickniektafel lego kleding glijbaan/schommel tiptoi
cd speler, CD's? wij gaan een eenvoudige laptop geven.maar hij kan al zelfstandig een laptop gebruiken.
Vrienden hebben hun kids (twins) geld laten vragen, ze wilden graag een tablet en nog gekregen ook ... ieders 1!! Maar serieus (want ik vind het geen kado voor een 4 jarige) : * dvd * fiets ascesoires * glijbaan * schommel * dagje uit??
Hmm dat vind ik ook niks.. Maar als ik zie hoe ontzettend handig dochterlief er mee is.. Snap ik het ergens wel dat mensen het toch geven. En vanochtend op het schoolplein.. Jochie van 2,5 ofzo met een DS.. Vond ik ook nogal opvallend. (Vooral eigenlijk omdat de moeder in kwestie nog tegen mij mopperde dat ze geen geld had voor zwemles...) Hier was met 4 het verlanglijstje veel playmobil. Voor een jongetje ook Lego natuurlijk Knikkerbaan.. En je hebt ook van die leuke racebanen voor die leeftijd. Schoolspullen is ook altijd handig natuurlijk. E leuk om te krijgen.. EN naar school EN die coole broodtrommel en beker die je "altijd" al wilde hebben etc Oh en dochterlief kreeg ook nog een step. (E die zijn nu in de aanbieding bij bartsmit volgens mij)
Milan kreeg voor zijn 4e verjaardag een houten speelhuisje met glijbaan voor in de tuin, echt een groot succes hier!! De trampoline is ook al lang favoriet, dus als je daar plaats voor hebt, zou je dat ook nog kunnen overwegen. Waar hij verder veel mee speelt: - aquaplay - houten knikkerbaan (BBlocks) - kapla - knutselspullen (vooral kleien en plakken/knippen zijn favoriet op dit moment)
Onze zoon kreeg voor zn vierde verjaardag een trampolin,e heel groot succes. Dit jaar willen we hem een nieuwe step geven. verder zou je kunnen vragen: lego playmobil kaartje voor dierentuin/pretpark rugtas schoolbeker vriendenboekje knutselspullen buitenspeelgoed
Ik weet dat kinderen tegenwoordig al veel kunnen op een tablet. En 1 in een huishouden is niets mis mee (vind ik) maar per kind (van 4!!) 1 tablet, nee, gaat mij te ver
Mijn zoon heeft een step gekregen bij Halfords en daar hadden ze ook zo'n brandweer/politie sirene die je aan het stuur kunt vastmaken en als bakkie kan gebruiken. Hier een heel groot succes (misschien voor de buren iets minder ). Wij hebben geen ruimte voor een trampoline maar mijn schoonzusje heeft er wil 1 ingebouwd in het gras en dat is een heeeeeeeeel groot succes. Dus als je ruimte hebt zou ik daar voor gaan.
J. krijgt van ons een trampoline (of eigenlijk: heeft hem al gehad). Verder weet ik eigenlijk nog niet zo goed wat er op haar lijstje komt te staan...sowieso Playmobil, maar dat krijgt ze sowieso ook al. En er zou een broodtrommel en drinkbeker voor school op komen te staan, maar degene die dat zou geven heeft bedacht toch iets anders te geven, dus heb ik het zelf maar gekocht, want dat heeft ze toch nodig... Een tablet vind ik ook leuk en onze dochter ook, maar wij hebben hem bewust niet voor haar verjaardag gegeven, omdat ik het niet leuk vind om het gebruik van een cadeau aan banden te leggen en ik toch echt niet wil dat ze de hele dag achter dat ding zit. Dus hebben we hem van de winter gewoon tussendoor gekocht en ze mag er als ze wil iedere dag even op (wat in het begin zo was, maar nu misschien één of twee keer per week oid?).
Ze krijgt trouwens van de ene oma een horloge en van de andere Lego Friends (en dat laatste zou ik eigenlijk aan iedereen willen vragen, maar ik vind het niet zo handig met de jongste die alles in haar mond stopt...oma had het alleen al gekocht...).