Hoofdpijn bij 4 jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door rodelief, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Mijn zoontje van 4 klaagt vaak over hoofdpijn.
    Meestal als hij verkouden is of s`ochtends vroeg wakker was geworden.
    Maar hij klaagt er wel vaak over.
    Heeft hier iemand ervaring mee??
    Ik wil morgen ff de huisarts bellen. Heb net internet af ff gesurfd op internet en het lijkt op spanningshoofdpijn.
    Hebben meer kindjes dit?

2. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Hoi rodelief, wat vervelend dat je zoontje klaagt over hoofdpijn. Als ie verkouden is, is dat wel een logische verklaring natuurlijk, maar als ie het ook wel heeft als ie niet verkouden is, is dat niet goed natuurlijk. Ligt z'n nek wel goed als ie slaapt? Aangezien hij er 's ochtends meteen al over klaagt. Zelf ben ik sportmasseur en masseer ook kinderen. Bij spanningshoofdpijn voel je bovenop de schouders vaak een bobbeltje in de spier, die in verband staan met hoofdpijn. Misschien kun je eens voelen of je dat bij jouw zoon ook voelt. Zo ja, dan zou je dat voorzichtig kunnen masseren.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Mijn zoontje klaagde ook wel over hoofdpijn. Hij heeft in het ziekenhuis een ogentest laten doen, hij heeft + 3, en dat verklaard zijn hoofdpijn. Weet niet of je zoontje wel eens een ogentest heeft gedaan? Vast wel bij het CB, maar dat is toch heel anders dan een officiele ogentest

4. Mijn dochtertje klaagt ook over hoofdpijn. Vooral na t huilen. Eigenlijk klagen kindjes nooit over hoofdpijn zei zowel mijn ha als de arts bij het cb. We denken dat t komt door de spanning op t hoofd van t huilen. Nu we er minder aandacht aan besteden heeft ze t er ook minder over. Succes!

Deel Deze Pagina