Heeft jullie kindje roodvonk gehad en hoe begon dit?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door 00Wendy00, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Mijn zoontje is sinds vrijdagavond aan het overgeven, hoesten en hoge koorts. Nu heeft hij sinds vandaag een heel rood warm hoofd (rondom zijn lippen niet) en een rood warm bovenlijfje. Ook denk ik te zien dat het onderaan zijn lijfje nu een beetje stippeling wordt en zijn tong een beetje wit uitgeslagen is (hij heeft geen melk op). Ik wilde morgenochtend mijn dokter bellen maar mijn moeder zei dat ik de huisartsenpost moet bellen. Maar stel dat we daar naartoe moeten dan zijn we pas om 00.00 uur aan de beurt want ik weet hoe het daar gaat. Ik weet niet wat ik moet doen.....

Wie van jullie kindjes heeft dit ook gehad en hoe begon dit bij jullie. En hebben jullie eventueel foto's?

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik heb er geen ervaring mee maar hoe is het afgelopen, beterschap!

3. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar het lijkt me prima om vandaag je huisarts te bellen of je langs mag komen. In de tussentijd vooral opletten of je zoontje genoeg vocht binnenkrijgt. Verder zal het, als het een kinderziekte is, een kwestie zijn van uitzieken. Maar goed, ik ben geen dokter, overleggen is beste.
    Beterschap met je zoontje!

Deel Deze Pagina