Hoi allen, Ik heb een wat ongewone cyclus, oftewel mijn eisprong is meestal laat. Deze cyclus heel laat! Ik zou tussen zaterdag ongesteld moeten worden. Ik denk dat ik 11 maart mijn eisprong had. Vanaf zaterdag heb ik ongi krampen. Dit is tot vandaag nog steeds zo. Als ik stil zit is het heel erg aanwezig. Als ik bezig ben heb ik er geen last van. Ik ben verder extreem moe, krampen dus, opgeblazen gevoel en wordt niet ongesteld. Zijn er nog meer die denken zwanger te zijn? Ik weet voor mijn gevoel 90% zeker dat ik zwanger ben. Had vandaag ook een veegje bloed, waarschijnlijk de innesteling die plaats heeft gevonden. Nu natuurlijk heel erg benieuwd of mijn 90% gevoel klopt. Omdat mijn ei laat was lijkt mij dat ik ook later pas positief kan testen??!
Spannend hoor! We zullen het binnenkort weten. Testen heeft pas zin 9 dagen na je eisprong (maakt niet uit hoe lang je cyclus is). En dan nog is de kans groter dat je geen streepje of een tuurstreepje krijgt. 12 dagen na je eisprong is het meestal wel duidelijk en kun je goed testen... maar dan nog zijn er vrouwen die pas later positief testen!! ik had of dinsdagavond of woensdag eisprong, dus we lopen min of meer gelijk. Ook ik heb die buikpijn die je benoemd.. maar heb ik vaker tussen ei en menstruatie. Ik weet het niet.. voel me wel 'gevuld'... maar alle symptomen die kunnen wijzen op zwangerschap kunnen ook wijzen op menstruatie
O goed om te weten dat het vanaf 12 dagen erna kan! Ik dacht ik hou gewoon 14 dagen aan (omdat dat een normale cyclus is). Dus volgende week dinsdag of woensdag. Of ik wacht nog een week; want mijn dochter viert haar verjaardag en ik ben bang dat ik me dan verpraat als ik vragen krijg. (mijn zus is nogal vragerig wanneer wij weer proberen zwanger te worden). Ik heb dit nooit dat ik het zo voel. Alleen bij mijn zwangerschappen was dit zo. Daarom denk ik het zo zeker te weten. Alleen omdat mijn eisprong dus laat was ben ik wel doodsbang dat het weer mis gaat :x. Maar de innesteling lijkt al goed te zijn gegaan vanwege het bloedspoortje. Hopelijk blijft het zo. Spannend! Het is lastig als je wat voelt en je moet nog 7 dagen wachten. Maar jij moet je NOD nog krijgen toch? Ik ben er officieel al overheen.
Een late eisprong hoeft niet te betekenen dat het mis gaat. Een laat eitje is niet minder v kwaliteit. Hier ook pas op dag 28 een ei gehad
Leuke vraag Ik denk, hoop.. zwanger te zijn. Ik heb geen idee heb van m'n cyclus, in dec gestopt met pil, bv afgebouwd en negatieve ovu testen, wel al een week of twee temp tussen 36.7 en 37.0 en sinds een paar dagen misselijk, hmm.. Ik mag van mezelf alleen op don testen haha, morgen dus weer kV 2 voor 5. Succes allemaal!
Ik ga maandag testen! Dinsdag is mijn NOD. Vind het heel spannend heb nu kwaaltjes die ik nog nooit heb gehad. * warm gevoel van binnen bij baarmoeder uitstralend naar m'n benen. * 3 dagen geleden enorme krampen echt pijnlijk. * waterige afscheiding * m'n borsten zijn opgezet en vol aders. Zeker weten doe ik het niet maar ik hoop het wel!
ik had nooit gedacht hier weer mee te kunnen praten, maar.... ik zou ook wel weer eens zwanger kunnen zijn... Ik zou ergens rond begin maart mn eisprong hebben gehad... maar het is allemaal vaag, omdat ik nog niet zo lang geleden bevallen ben en daarna pas 1 keer ongesteld ben geweest... Maar gisteren ging ik een spiraaltje laten plaatsen bij de gyn (want eigenlijk hadden we besloten dat het met twee gewoon klaar is) en toen vroeg hij ineens: wanneer was uw laatste menstruatie ook alweer? OEPS! Ik zo... nou, 14 februari, dus dat had afgelopen zaterdag weer moeten zijn (normaal altijd regelmatige cyclus). Ik had wel getest dinsdag, maar negatief. Dus hij zei, oh, dan zal het niet meer zolang duren voor het nu komt, want ik zie verdikt slijmvlies. Ik gerustgesteld naar huis (incl. spiraaltje), maar menstruatie blijft nog altijd uit.... Ondertussen begin ik toch wel een beetje te twijfelen, haha! Bij de twee jongens testte ik ook pas na een week positief bedacht ik me later... toch weer spannend ineens! Maar voor jullie is het nog veel spannender besef ik me, ik hoop op positieve testen voor jullie!
Ik ben nog maar net bezig met zwanger worden. Maar ik durf niet te hopen dat het nu al raak is (heb 6 febr mijn spiraaltje laten verwijderen). Maar toch.... heb al een volle week pijn in mijn borsten (niet echt mijn tepels, maar mijn borsten). Sinds vannacht is het aan de rechterkant nog een tikkeltje erger geworden. Mijn moeder zei dat het bij haar ook altijd begon met pijnlijke borsten. Verder ben ik vorige week dinsdag zonder aanwijsbare reden misselijk geworden na het ontbijt. Er was niks aan de hand en een half uur na het ontbijt werd ik plotseling misselijk en moest alles eruit.... Rest van de dag niet meer misselijk geweest en 's avonds kon ik weer normaal warm eten. Ik las gisteren ergens dat dat van de bevruchting zou kunnen zijn (maar dat wil ik niet klakkeloos aannemen). Ik heb soms steken in mijn onderbuik die uitstralen naar mijn bil of bovenbeen. Omdat mijn vorige cyclus maar 21 dagen was (eerste na het verwijderen van spiraaltje) en ik normaal een hele regelmatige cyclus van 28 dagen had, weet ik niet zo goed wanneer mijn NOD is, maar ik reken op komende donderdag.... Wat denken julie?
Ik heb de eerste maand na het verwijderen alle zwangerschapssymptomen gehad die er zijn...... En nu na 10 maanden nog niet zwanger. Ik hoop het voor jou!! Succes
Ik ben nu ongeveer 2 weken overtijd met alleen maar negatieve testen en wel symptoompjes... Ik denk ik hoop en ik voel vol spanning en onzekerheid!
De 1e paar weken na het stoppen van de minipil had ik heel veel 'zwangerschapssymp' tot aan twee maal overgeven aan toe, helaas niet zwanger dus..
Ik vind het ook wel erg voorbarig om voor 90% zeker te weten dat je zwanger bent. Kwaaltjes willen echt niks zeggen. Ik heb iedere maand wel verschillende kwaaltjes gehad (wat uiteindelijk niks betekende) en de maand waarop ik niks voelde, bleek ik zwanger.
Ahh balen voor je Julias! Hopelijk is het de volgende ronde raak. Ik heb ook kwaaltjes, maar het is onze eerste ronde. Normaal gesproken heb ik iedere maand last van cevixslijm, behalve deze maand en dat vind ik heel gek. (we zijn al begonnen met vrijen voor de ovu) Ik heb veel last van kleine steekjes en krampen links helemaal onderin mijn buik, tegen lies aan ( nog nooit gevoeld) Heb het warmer dan normaal en veel last van rommelingen en misselijkheid, geen eetlust. Ik ben heel erg emotioneel en vergeetachtig, maar daar heb ik normaal ook wel last van Ik voel me anders dan anders, en ik hoop natuurlijk enorm dat dat iets te betekenen heeft, maar ik ben een beetje bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt, herkennen jullie dat gevoel ook? Ik heb tussen 27 en 31 maart ongeveer mijn nod. Een Spannende tijd voor ons allemaal!
ik kom ook even mijn verhaal doen =] (gewoon even fijn om het van me af te schrijven) ik heb vorige maand een vroege miskraam achter de rug, ik was nog geen 5 en halve week zwanger. ik heb 7 dagen gebloed, Ik voelde al dat niet goed zat en heb ontzettend lopen huilen terwijl mijn man dacht dat het nog allemaal goed kon komen. Maar ik voelde het en ik had (helaas) gelijk. Nu zijn we verder helemaal niet bezig geweest met direct weer zwanger worden, maar opgegeven moment heb je na (al met al) een maand niet gevreeën te hebben toch best wel weer zin =P Nu heb ik sinds een dag of 4 opeens heel sterk het gevoel dat ik weer zwanger ben. Ik heb geen idee wanneer ik eventueel een eisprong heb gehad door de miskraam en er ook totaal niet mee bezig ben geweest. Ik heb verder ook niet echt kwaaltjes, af en toe wel last van maagzuur wat ik vorige maand ook had. Maar ik heb verder alleen dat hele sterke gevoel. Ik heb de dag nadat gevoel kwam opzetten een testje gedaan en toen zag ik alleen (binnen de tijd) een vaag grijs lijntje. Vandaag weer getest en ik geloof dat ie heel licht roze was binnen de tijd, heb het op foto proberen te krijgen, maar dat blijkt erg lastig. =P (ik zie het wel en een vriendin ziet het niet, zie ik dan gewoon wat ik wil zien?) Ik zal gewoon geduld moeten hebben, dat snap ik.. maar ik vind het erg lastig, ik wil (natuurlijk) op mijn gevoel vertrouwen maar wil me zelf ook geen hoop geven voor het geval mijn gevoel me gewoon voor de gek houdt...
Hoi allemaal. Ben nieuw op dit forum en eigenlijk durf ik het nog niet zo goed uit te spreken.. maar ik vraag me stiekem af of ik niet zwanger zou kunnen zijn. Eigenlijk had ik vrijdag ongesteld moeten worden maar nu nog steeds niets. Daarbij heb ik sinds eind vorige week dus kleine steekjes en een soort van gespannen gevoel in mijn onderbuik, het rommelt ook gigantisch in mijn darmen en ik heb een paar dagen lang constant sterretjes gezien elke keer als ik opstond (wel genoeg gegeten) en een misselijk-achtig gevoel gehad. Niet echt gespuugd, maar meer het gevoel alsof alles wat je eet heel hoog blijft zitten.. En ook een paar dagen steken in mijn borsten gehad, ik dacht dus eigenlijk toen dat ik ongesteld ging worden maar dat was dus niet zo.. die steken zijn nu weer minder maar mijn borsten zijn nog wel wat gevoelig.. Zou het? Vind het nog erg eng om een test te doen want ben eigenlijk bang dat het vals alarm is en ik mezelf voor de gek houd, ik ga ook zo ongeveer elk half uur naar de wc om te kijken of ik niet toch ongesteld ben inmiddels.. tot op heden dus nog niet.