Welke 'trukjes' gebruik(t)en jullie om het geslachtje te beïnvloeden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik zeg ook niet dat ik het een vreselijk topic vind hoor;) maar ik heb er niet eens over nagedacht om trucjes te gaan proberen voor een bepaald geslacht. Moet er even aan wennen dat er zijn die dat wel doen.
    Ik vind het niet persé verkeerd maar ik denk wel dat je er niet in moet doorslaan.
    Straks heb je vanalles gedaan om een meisje te krijgen (dieet en weet ik veel wat) en blijkt het toch een jongen. Lijkt mij dan toch een teleurstelling ondanks dat je dat niet gauw zou toegeven.
    Als je er gewoon nuchter in staat lijkt het me prima, moet je zelf weten;)

2. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ja, dat dieet gedoe vind ik er ook zeker over. Het zijn meer de grappige dingen die ik vroeg. Zoals met muts op, licht aan of uit,... Niet om het echt te beïnvloeden want dat kan je toch niet!! Je krijgt wat je krijgt, zo simpel is dat!! En ik ben suuuuper blij met wat ik al heb mogen krijgen... 😉

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hahah dan ben ik verder ook wel benieuwd of er mensen verder nog gekke dingen hebben gedaan:p

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Haha niks, alsof die trucjes iets helpen :) Als 't maar gezond is ;)

5. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    Haha! Das een leuke!

6. Sammeke

Sammeke Actief lid

2 nov 2014
    216
    0
    0
    Het kan me echt niet schelen welk geslacht m'n kind heeft. Ik zal al blij zijn als het ooit lukt. Als het maar gezond is.

7. faatje14

faatje14 Lid

13 mrt 2009
    28
    0
    0
    Bij mijn eerste hebben we t gedaan direct na de eisprong of t was de dag vd eisprong. Het werd n jongen. Overigens wel orgasme gehad.
    De tweede en derde waren toevallig beiden 1,5 dag voor de eisprong. En bij beiden geen orgasme. Allebei meisjes.

Ik was niet bewust bezig om te timen maar ik weet toevallig wanneer ongeveer mijn eisprong plaatsvond

8. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bij jou gaat die theorie dus op! Maar dat is natuurlijk een bewezen feit al kan je dat nog altijd niet perfect timen of zeker zijn! 😉

9. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Hier ook nooit een truukje gebruikt behalve dan 'het' truukje om zwanger te worden hahahaha. Achteraf hebben we wel gekeken of de snelle zwemmers/sterke zwemmers theorie klopte.

Beide keren zat er veel tijd tussen het knuffelen en de ovulatie, dus dat zou op zich kunnen kloppen met twee meiden.

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Als dat echt zo zou zijn dan zou er nu een meisje in mijn buik moeten zitten. (4 a 5 dagen voor eisprong seks gehad en daarna echt niet meer).
    Dus ik geloof er niet in ;)

11. arwe

arwe Actief lid

19 jan 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    - Op de chinese kalender kijken welke dagen van welke maanden je moet klussen
    - als vrouw veel zoet eten voor een meisje en zout voor een jongen
    - als vrouw hoestsiroop drinken voor aanvang van het worstelpartijtje voor een jongen

Bij ons bleek de theorie snelle zwemmers y en sterke overlevers x wel elke keer te kloppen,maar echt invloed hebben doen we niet denk ik

12. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Hihi wat een grappig topic... Jammer dat er weer gelijk zo zwaar over gedaan moet worden...
    Je kan bijna niks zeggen of er moet gelijk weer achter aan hoe dankbaar je mag zijn als het uberhaubt lukt en bladiebla..
    Ik denk dat iedereen dat wel weet.

Hier klopt de theorie trage zwemmers/langzame zwemmers wel. Bij de eerste twee bewuster bezig met zwanger worden dus meer tijdens ei geknutseld... Ons laatste knutselwerkje is echt een gevalletje sterk zaad in combi met vroeg ei.. Denk ik. Dus de zwemmers die langzaam zwemmen en langer overleven...

13. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Nou dan ben ik toch wel benieuwd: bij wie klopte de chinese kalender;)?

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Bij de oudste niet.
    Bij deze baby wel.

Deel Deze Pagina