Beste Dames, Ik weet niet hoe ik moet doen. Mijn dochtertje is over 12 dagen alweer 13 maanden oud. Toen mijn oudste 12 maanden was,had ze in de avond geen flesje meer en tot het pak op was de pap(dat was zo ongeveer nu)We zijn ineens overgeschakeld naar brood. Maar nu mijn jongste. In de ochten kreeg ze een papbord,die ze niet helemaal op eet.,om 10 uur fruit,12.30 brood(kan het niet later geven,want moet de oudste naar school brengen en ben ik blij dat ze straks misschien continue rooster hebben)Maar van brood eet ze 3 stukjes en dan is het afgelopen.Ze weigert pertinent brood te eten. in de middag een halve rijstewafel. In de avond gaat het eten op en om 19.00 moet ik haar een fles geven. Ik heb dit al geprobeerd. Brood in de morgen te geven(weigeren en met moeite 3 stukjes inkrijgen.) tussendoor fruit,middag brood, de nacht de papfles te minderen,maar dan kwam ze 5 uur in de ochtend weer. Ook geprobeerd half 2 brood te geven,maar dan at ze ook weinig,omdat ze bijna omviel van de slaap. Heeft er iemand een gouden tip om het laatste flesje te laten vervallen en om haar brood te laten eten. Ze heeft een tijdje een halve boterham te eten en nu maar 3 stukjes. Ik dacht dat aan het sprongetje lag,want toen at ze nog minder.en kletste ze minder dan nu.(maar kan het nog,dat ze hier nog een beetje last van had). Ik weet niet meer hoe ik dit moet doen en of ik het fout doe. oh,ja tijdens iedere maaltijd krijgt ze ook melk of water in een beker te drinken(niet te veel
Ik lees je probleem eigenlijk niet? Een kindje mag met een jaar toch 300ml zuivel hebben? Ik geef hier met 14 maanden 's ochtends pap en 's avonds een fles melk voor het slapen gaan. Dus kan je ook de melk bij de boterham laten vervallen?
Heb je geprobeerd om s ochtends geen fruit te geven? Dan krijgt ze pap als ze wakker wordt, en zal wel ron 11-11.30uur honger hebben. Fruit kun je dan s middags als tussendoortje geven en als toetje na t avondeten. Hoe geef je brood? Voer je haar? Misschien eet ze meer als je haar een hele boterham in de hand geeft. I En ik zou ook geen melk meer geven bij t brood, alleen s ochtends en s avonds.
@ Adi, Ik leg een klein stukje brood neer en dan pakt ze dat met haar handje op en stopt het in haar mond.Maar de laatste paar dagen pakt ze die niet meer en probeert ze met haar mond het op te pakken. wat betreft de lunch,ik geef haar geen melk,maar ze krijgt wel veel melk....in de ochtend 150 voor de pap en als ik dit in de avond ook doe,komt ze om 5 uur.Dus een fles van 200.Dus 50 cc is niet veel,maar in een week komt het wel op een extra fles een een beetje.