Hallo Gisteren op controle geweest en toen werd aangegeven dat t kindje al begonnen was met indalen. Het kon zijn dat ik hier een menstruatie gevoel van zou krijgen. Nu heb ik vandaag al de hele dag last van menstruatiepijn en m'n rug/ bekken. Vooral als Ik ga zitten. Wanneer ging jullie kindje indalen? Ik vond het vrij vroeg met 31 weken maar schijnt normaal te zijn.
met de eerste rond de 29 weken al en lag hij met 34 weken vast. Nu met deze zwangerschap nog steeds niet ingedaald haha maar schijnt normaal te zijn met een 2e.
Vorige week bij de vk geweest en toen ook te horen gekregen dat de kleine al aan het indalen is. Dus ook met 31 weken.
Thnx! Dus is idd normaal.. Ik vond t zo vroeg haha. Maar komt misschien meer omdat Ik Zelf met 32 weken ben geboren en ik daar beetje huiverig voor ben. Hebben jullie er ook menstruatiekrampen bij gehad?
Bij mij ook rond deze termijn en met 32 weken lag hij al vast in het bekken. Ik heb het indalen wel gevoeld, als een soort voorweeen. Zoon is overigens pas met 39+6 geboren, dus daar zegt het niet zoveel over volgens mij. Ik vond het wel slopend voor bekken en schaambeen....dat hoofdje dat wekenlang zo diep ligt. Succes!
Hier was de kleine ook al rond de 30 weken aan het indalen en met 34 weken vast in het bekken. Wel soms een ongi gevoel en een zwaar gevoel onderin. Maar dat schijnt toch niet zo veel te zeggen over de bevaldatum. Mocht je krampen krijgen die wat langer aanhouden ook bij een warme kruik of douche, gewoon de vk bellen. En ook als je er niet gerust op bent. Daar zijn ze voor en liever een keer teveel bellen dan te weinig.