he dames, Graag zou ik willen weten of jullie zelf dingen hebben gemaakt, om de baby kamer op te vrolijken. Ik ben op zoek naar leuk ideen. het is leuk als je er een foto bijzet. ik heb dit gevonden, en denk dat ik deze lamp ga maken. alvast bedankt, groetjes jacky story
Wat gaaf! Heb zo niks want is alweer een paar jaartjes geleden en toen was ik ook niet zo creatief. Heb daarvoor wel bij mijn neefje een mooie winnie the pooh muurschildering gemaakt. Is zó leuk om te doen en je kunt maken wat je wil natuurlijk Verder nog niet nagedacht over hoe we het straks gaan doen, eerst maar eens afwachten wanneer het raak is
leuk een muurschildering heb je daar geen foto van, wel lief dat je dat gedaan heb. kun je goed tekenen het lijkt mij wel moeilijk om dat op een muur te tekenen. hoopelijk komen er veel leuke reacties hier zo dat je alvast kunt na denken als ml raak heb geschoten groetjess
hahahaha ja daar moeten we nog maar es een paar weken héél hard op oefenen, op dat raak schieten die muurschildering hebben we toen samen gedaan en ik heb het later in een eigen appartementje ook nog eens gedaan (ja, nee, géén winnie the pooh hoor ) Volgens mij kan ik best wel aardig tekenen ja maar dat zeg ik toch niet zo heel graag van mijzelf Is op zich niet zo moeilijk hoor; je ontwerpt wat, maakt er een sheet van, legt die onder zo'n soort beamer en vergroot hem zo groot je wil op de muur. Uit de hand kan natuurlijk ook, ligt er maar aan wat je het fijnste vindt. Foto weet ik niet of ik die heb, zal later wel zoeken want ga nu naar bed voor mijn kop uit elkaar klapt Truste
Samen met mijn moeder gordijnen en een stukje "gordijn" voor onder de commode plank heb nu geen foto's zo 123 maar kan ze morgen misschien wel maken (beloof niks, vergeet een hoop ) verder hebben we alles kant en klaar gekregen of gekocht of laten maken (lakentje met naam)
nee hoor, maar je kunt op het rode driehoekje klikken en dan kun je vragen of het onderwerp verplaatst kan worden.
wat leuk die kapstok en die letters, die letters wil ik ook zelf gaan maken, maar dat ga ik pas doen als ik de naam weet natuurlijk hihihihi
Ik heb 2 schilderijtjes gemaakt voor op de babykamer. Man lief gaat ze volgende week ophangen. Moet nog beetje bijwerken de schilderijtjes dan zijn ze af...
En manlief heeft nog dit rekje voor boven de comode zelf gemaakt. Erg leuk en staat al lekker vol met spulletjes, ook lekker veel ruimte voor spulletjes hihi
wat leuk zeg is je hele kamer al klaar, ik zie dat je nog heel ff heb voor de kleine er is, gefeliciteerd
IK heb een aantal tekeningen op Canvas gemaakt. Ik zal straks eens foto's plaatsen. Mijn moeder heeft de gordijnen genaaid.
wat een leuke dingen zeg! en wat een superlamp jacky! Eens kijken of ik zoiets ook kan vinden voor een jongetje..