Gebeten... Maar door wat?

Discussie in 'De lounge' gestart door botervliegje, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik ben dwars door mijn spijkerbroek door 'iets' gebeten. Ik legde mijn hand erop en ook een prik in mijn vinger. Heb nu al enkele uren een ongemakkelijk gevoel in mijn bovenbeen. Soort van spierpijn, of het gevoel dat er een dikke naald in heeft gezeten. Het lijkt op een klein opgezet muggenbultje, maar jeukt niet. Iemand een idee? Voelt echt als een gifbommetje... Wat voor beest is het geweest? :( Mijn vinger heeft alleen een rood plekje, ook geen jeuk...

2. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Een wesp?

Edit: volgens mij jeukt dat wel, heb niet goed gelezen :)

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Misschien een spinnenbeet???

Daar is het wel het seizoen voor...

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Iets van een spinnetje?
    Dat blijft vaak een klein rood bultje, wat niet echt gaat jeuken, maar wel goed rood wordt en pijnlijker kan zijn.

Een wesp, dat voel je echt, dat doet ontzettend veel pijn. Toevallig laatst gestoken bij mijn oog, met alle ellende erbij.

Hou het wel in de gaten, je geeft aan een ongemakkelijk gevoel te hebben in je been, een soort spierpijn. Word je been niet dikker?

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Kan je niet naar de hap bellen? Vooral omdat je niet weet wat het is geweest.

6. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ieuw... Als het een spin is, blij dat ik m niet heb gezien... Been is gelukkig niet dik. Voelt alleen alsof ie direct in mijn spier heeft gebeten of zo. Liep wel net langs struiken. Brrr...

Hap, hmm... Het is volgens mij geen teek, dus kan het toch niet echt ernstig zijn toch, hoop ik? Kijk t nog even aan...

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik denk door een botervliegje :)

8. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    :D
    Nou, botervliegjes zijn schattig en doen dat niet :p

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik dacht gelijk aan een doorn.

10. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Een (regen)daas misschien? Ik dacht eerst dat het een horzel was, maar nadat ik hem had gevangen bleek het een regendaas te zijn. Horzels bijten/steken iet. Dazen wel. Die bijten echt heel hard en ja dus ook door de kleding.

Deel Deze Pagina