Hier dus ook winterjas-dilemma's Ik heb zoooo'n leuk spijkerjasje gezien voor mijn zoontje, met een bijpassende bodywarmer erbij. De bodywarmer is dik gevoerd, maar het jasje natuurlijk niet. Nu vraag ik me af of dit wel warm genoeg gaat zijn in de winter, als ik ze over elkaar heen doe...?? Weet iemand dit? En ik heb nog een vraag... Ik heb deze voetenzak: http://www.kinderwagensupply.nl/Kinderwagen-Accessoires/Voetenzak/Maxi-Cosi-Mura-Voetenzak-Grey-Slice/ Wat moet ik hem daar onder aantrekken? Moet daar ook nog een winterjas onder, of een vestje? En slofjes of alleen sokken?
Haha Ik denk zelf dat zo'n spijkerjas niet warm genoeg is. Eerder een herfst/lente jas. In die voetenzak zou ik zeker geen winterjas aantrekken. Eerder een vest en sokken.
een spijkerjasje is te koud bij de armpjes, stel je voor dat jij een spijkerjas aanhebt als het vriest! brrrrrrrr.... Lekker weer shoppen dus!
In een webwinkeltje op marktplaats. Maar ik moet ook nog even de babywinkels hier in de stad afschuimen, kijken of ze daar iets hebben... Maar wij hebben hier maar twee babywinkels, waarvan één schandalig duur, en de andere is Prenatal, en daar hebben ze niks qua jassen (vind ik dan). Hmm..misschien moet ik dan toch noodgedwongen naar de H&M in Zaandam. En zal ik ook meteen noodgedwongen het een en ander voor mezelf in moeten slaan. Oh wat een straf