welke tv programma's kijkt jouw baby/dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door beagle78, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Af en toe teletubbies of chapi chapo of pocoyo. Ze vind ze alle 3 erg leuk. En ze komen waneer wij ze aan zetten (dankjewel youtube en het programmatje waarmee je die filmpjes eraf kan halen :p)
    HEEeeeel soms kijken we sesamstraat maar ze vind er eigenlijk nog niet zo heel veel aan.
    Tv met beestjes erin is ook leuk (tenminste als mama opnoemt hoe het beestje heet en er af en toe maar wat bekends voorbij komt)
    Maar het aller ALLER ALLER! leukste is wel oma tv.
    Wij hebben nml een oma met webcam (die anderhalf uur autorijden bij ons vandaan woont dus we maar 1 a 2 x p maand in het echt zien). En zelf ook een webcam. En oma doet kiekeboe en praten en klappe in de handjes etc.
    Interactieve tv is natuurlijk helemaal prachtig ;)

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Deze mama ook niet, dus bumba komt ook gewoon niet op onze tv ;).

Robyn kijkt overigens ook eigenlijk geen tv. 1 minuutje en dan gaat ze weer door met spelen, het maakt ook niet uit wat er op staat, dora, het journaal of voetbal, ze kijkt alles, alleen is het maar van korte duur. Tv gaat meestal ook pas rond 18uur aan voor het journaal, overdag heb ik radio aanstaan.

3. Bumba, vindt ie echt helemaal geweldig. Op NL 3 om kwart over 8 's ochtends ongeveer, en dan rond 10 uur nog een keertje.
    Daartussen komen de teletubbies en het zandkasteel, die vindt Jelle ook wel leuk. Maar Bumba, dat is wel een beetje vaste prik; als ie heeft ontbeten (meestal is Jelle rond 8 uur op) roept ie ook meteen 'Bumba!' Was toch wel ongeveer woordje nummer 10 dat ie kende.
    Jelle wordt altijd erg enthousiast als Bumba op TV is.. meeroepen en klappen, zwaaien als het afgelopen is, leuk om te zien hoor.

4. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    baby tv is hier echt favoriet, de gewone tv vind hij echt niet leuk.
    sochtends even voor wij weggaan en savonds na zn warme hapje idd :D
    hij kletst zelfs mee, leuk hoor!

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hier elke ochtend (8:00 - 8:30) Diego en Roary op Nick jr. vindt ie geweldig! ik eet dan even een boterham en daarna gaan we spelen.
    Voor de rest kijkt ie geen tv overdag, heel sms 's avonds voor het eten, maar dat is dan ook Diego of Dora.

Ook deze mama houdt niet van Bumba (vind die ogen zo eng!) dus dat komt hier niet in huis ;)

6. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Teletubbies en soms Zandkasteel.
    We hebben een dvd van Dribbel (korte filpjes van een paar minuten), vindt ze ERG leuk en die mag ze soms kijken bv als ze moe is.
    Bumba vind ik niet leuk; erg druk.

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

bumba kabouterplop vind ze ook leuk en teletubbies
    sochtends mag ze van mij een kwartiertje de wereld is mooi kijken op nederland 3
    dat is ook de enige zender waarvan ik zeg dat het normale tekenfilms zijn
    ik wil ook echt niet dat ze jetix of nickelodeon kijkt

8. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Hier ook even 5 minuutjes voor het slapen gaan.Hem kon eigenlijk niks boeien totdat we een dvd van tik tak kregen.(echt heel oud)
    Dat vind hij prachtig.Wij vinden het wel grappig als die kindjes komen.Super ouderwetse kapsels en kleding.Maar ja dat is ook al ruim 20 jaar geleden dat dat op tv kwam

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hier ook een tik tak aanhanger.

En Teletubbies, maar dan alleen het liedje. De rest boeit haar niet en ik kan me wel voorstellen want er is echt geen fuk aan. Tik Tak daarentegen vind ik zelf ook erg leuk!

10. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    mijn zoontje van bijna 9 maanden kijkt naar de teletubies daar laat hij echt alles voor vallen als dat op tv is voor de rest kijkt hij graag naar reclame op tv en daar houden wij weer niet van;)

11. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    esmee van 10.5 maand is stapel op tv kijken ! :)
    kijkt naar teletubbies ( als ze het begin liedje al hoort , schatert ze het al uit , en kruipt naar de tv , gaat zitten en niks anders als lachen , gieren en brullen ! :D
    bumba
    zandkasteel
    tweenies
    en baby tv (draco , cuttlies enzo..)

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier staat de televisie voor de twee oudste weleens aan op nederland 3 of nickelodeon (hoe schrijf je dat?) maar kijken doen ze eigenlijk niet. Heel af en toe even een keertje maar echt ervoor gaan zitten en gaan zitten staren ;) dat doen ze niet. Zou ook niet willen dat ze dat deden overigens ook, vind het belangrijker dat ze lekker kunnen spelen. Kijkkastje vind ik niet nodig ;)!

En onze 'baby' ;) die kijkt geen televisie. Ook staat de televisie overdag eigenlijk niet aan als ze beneden is, savonds wel maar dan slaapt ze.

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Plop vindt ze geweldig!
    Videoclips van K3 zijn ook machtig interessant. :D

Teletubbies vindt ze maar matig, maar ze vindt het wel leuk om met haar Tinky Winky dan voor de tv te gaan staan en heel de tijd op die pop en de tv te wijzen. ;)

Bumba vind ik eng, dus kijken we bijna nooit. :)
    En Baby Einstein vindt ze ook leuk! (vooral die met die beestjes, 'waf, waf!' en 'grrauwww!' :D )

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Hier veel nederland 3; teletubbies, zandkasteel, tweenies, bumba, piet piraat, etc.
    In het weekend ook wel ketnet.
    Vaak zet ik het op en dan kijkt ze even en dan gaat ze spelen. En als ze dan iets hoort dat ze leuk vind gaat ze weer even kijken.

15. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Mijn dochter is 10 maanden. Zij kijkt graag naar Teletubbies en op de pc via youtube naar liedjes van Elmo.

16. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Toby houd niet zo van tv kijken als als hij dan iets kijkt is het sesamstraat of zijn favoriete programma lingo, dit is het enigste programma waar hij echt voor gaat zitten. Volgens mij is dat door de boezem van Lucille:D

17. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    martijn is helemaal gek van sesamstraat, zit regelmatig te lachen als het op staat.
    ik vind het een lekker rust momentje, hij zit/ligt dan bij mij in mn armen of op schoot.
    verder soms s'ochtends piet piraat enz maar dat gebeurt eigenlijk weinig want ik vergeet het hihi.
    maar te veel tv kijken vind ik ook niet goed, dus ik probeer het echt te beperken.
    maar dat half uurtje sesamstraat vind ik heerlijk en martijn ook :)

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier staat de tv wel vaak aan en ze gaat zelf wel spelen als ze het zat is. Smiddags kijkt ze wat meer, dan is ze wat moeier.
    Maar idd hier ook dezelfde favorieten: Bumba, Dora, Zandkasteel, Teletubbies en muziek is altijd leuk (K3 enz)

Deel Deze Pagina