Heartbreak high, Beverly Hills 90210 ( oeeeh Dylan ), die ene serie met die blonde tweeling zussen ,heb even geen idee hoe die heette. En Are You Afraid Of The Dark was ook favoriet.
Ohhh dat keek ik echt altijd, de honeymoon quiz... Vond dat zooo leuk vroeger... En heartbreak High idd, heb ik ook echt gevolgd vond ik heel leuk...
Zat er nog even over na te denken, en Blossem keek ik ook veel. En die ene serie over een meisje dat iets chemisch over zich heen had gekregen, en daarna van die vage krachten had. Hoe heette dat ook alweer, Alex nogiets. * denk denk * *edit * Alex Mack
Haha wat een herinneringen komen er naar boven. Heartbreak High was hier ook favoriet. Net als Beverly Hills 90210. Ik keek ook altijd naar een serie met een meisje van wie d'r vader er altijd toesprak via een soort van pirmaide achtig iets. Geen idee meer hoe het heet.
Jaaaaaaa. Net als Booker. Vond Richard Grieco altijd geweldig...wat ik me nu niet meer kan voorstellen.
Beverly hills 90201 are you afraid of the dark sweet valley high fort alpha baywatch heartbreak high Roseanne 21 jumo street saved by the bell blossom growing pains family ties dawson's creek costa paradise hotel goudkust all you need is love full house ER happy days life goes on sex and the city the cosby show the nanny vrienden voor het leven will & grace en vast nog veel meer maar daar kan ik allemaal niet opkomen...
life goes on keek ik ook ja.. maar the nanny, cosby show, roseanne, daar zie je nog wel eens herhalingen van. en die van meneer cactus!!