Welke tv programma's?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tompoes, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Onze dochter van net 2 kijkt nog graag Nijntje en BabyTV. Het zandkasteel en dat soort dingen vindt ze nog niets aan want ze kijkt weg en gaat dr ding doen. Bij BabyTV is haar volle concentratie aanwezig :D
    Wat kijken jullie peuters en welke leeftijd hebben ze?

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Baby tv en Nijntje zijn hier ook lang favoriet geweest. Rond die leeftijd was hij ook dol op Jokie, Kikker en Pingu.

Nu is hij 3,3 jaar en kijkt hij het liefst naar:
    - Dibo de Wensdraak
    - de Sprookjesboom
    - Dirk Scheele
    - de smurfen
    - Dinosaur Train

Dingen als het Zandkasteel of Sesamstraat vindt hij helemaal niet leuk. Ik kan hem eerlijk gezegd geen ongelijk geven. ;)

3. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik heb het Zandkasteel ook gekeken en pfff wat een gezemel zeg ;) vind dr ook niks aan!

4. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Inderdaad, hier ook geen fan van het zandkasteel! Ik vind het ook maar raar, die koning koos met die twee kinderen. En die rare stemmen... Ik vraag me af wat de gedachte is achter het zandkasteel.

Wij hebben hier alleen digitenne hier, dus de keus is beperkt. Hij kijkt graag naar buurman en buurman, en dat vind ik zelf ook erg grappig.
    En Mascha en de beer is ook favoriet.

5. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Op die leeftijd inderdaad Nijntje en bumba ! Hij vindt het beiden nog erg leuk maar kijkt nu ook graag Nick jr ben en Holly team ummizoomie en peppa pig zijn favoriet.

6. marjon30

marjon30 Lid

23 aug 2014
    61
    0
    0
    Hier juist wel zandkasteel, dora maar ook joki en sprookjesboom. Nijntje babytv bumba vind ze helemaal niks

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Momenteel is hij helemaal gek van Umizoomi, maar dat is wel voor iets oudere kindjes. Het is vooral gericht op getallen en vormen. Verder zijn Zandkasteel, Bob de Bouwer en Buurman&Buurman hier populair. In de kerstvakantie gaan we naar de voorstelling van Zandkasteel.

8. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.061
    2.557
    113
    Limburg
    Mascha en de beer is hier topfavoriet. Verder de meeste tekenfilmpjes van nick jr. Vooral paw patrol.

9. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Hier kijkt hij heel graag Paw Patrol, Thomas de trein en umizuumi. Sprookjesboom vind hij de heks op het moment heel eng. Als die komt zet hij zelf de tv uit.

10. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Bij het zandkasteel roepen ze hier zelfs oooh nee niet DAT!! sesamstraat, nijntje en dora zijn wel helemaal leuk en natuurlijk bob de bouwer.

11. tuc

tuc Niet meer actief

hier eentje van bijna 2....kijkt naar alles wat beweegt haha:D maar favo programma's (dat hij mij komt halen van: mama kijk)

jokie en jet
    chuck en friends
    bibaboerderij

12. sjak

sjak Niet meer actief

Met twee jaar was ze een megafan (echt waar) van buurman en buurman, zat ze echt bij te schateren!
    Verder Pim en pom en Billy en bambam.
    Nu 2,5 jaar vind ze Sofia het prinsesje leuk, speciaal agent Oso en Zou rg leuk. (Disney junior)
    Verder kijken we Disney-films, Rio 2, Frozen, Madagascar en Tinkerbel. Ze begint interesse te krijgen in Mickey mouse.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier kijken ze samen dus de jongste ziet Umizoomi, Dora, Bubble Guppies, Paw Patrol...soms nog net te moeilijk maar ze vindt het wel leuk. Is ze alleen dan vindt ze de Teletubbies ook nog wel eens leuk :)

14. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Dora 😏

15. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Bedankt allen, ga ff een keuze maken. Bibaboerderij zou ze denk ik wel gaaf vinden want het programma op BabyTV van de boerderij vindt ze ook gaaf.

16. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Dit kijkt onze dochter van twee en half ook. Ook helemaal gek van buurman en buurman en ze kijkt graag prinsessia. Eigenlijk alles met een prinses er in :p

17. sjak

sjak Niet meer actief

Inderdaad ook een prinses hier! Ze loopt ook zo'n 5 dagen per week in een pri sessenjurk, met tiara en staf en zoverorgt ze haar poppendagverblijf. Haha.

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Mijn dochter (bijna 3) heeft tot een half jaar geleden nooit babytv willen kijken. Nu kijkt ze juist heel veel. Verder is team umizoomi, sesamstraat, dora, diego, prinses sofia, jake en de nooitgedachtpiraten helemaal in.

19. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam

Hahaha echt heel herkenbaar. Alles is ook prinses. Zij zelf is prinses lieve, ik ben mama prinses of prinsessen paard :p en papa is ezel. :p

Ze krijgt voor Sinterklaas ook deze: Mijn Eerste Disney Princess Pop - Disney - toysxl.nl

Ik denk dat ze dol gelukkig is ;)

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Met 2 jaar was het Woezel&Pip, Nijntje, Dora, Umizoomi, Bubble guppies, Brandweerman Sam.....nu met bijna 3 jaar vindt ie een hoop leuk maar waar ie echt voor gaat zitten is Brandweerman Sam, Super 4, Sinterklaas&Zwarte Pietenjournaals/clubs, Platvoet&z'n vriendjes film

Deel Deze Pagina