Ik!!! Net aks Air wolf! Verder zeg eens AA, 21 jumpstreet, honeymoon quiz, Soundmixshow, days of our lives, 12 steden, 13 ongelukken, medisch centrum west. Oh my, ik ben oud Oh en vrienden voor t leven!!! Geweldig!!
Oja dat keken wij ook altijd. Ik werd altijd een beetje 'bang' als hij begon met: "Hi, I am William Schatner". 12 steden, 13 ongelukken vond ik ook 'leuk' altijd. Leuk is natuurlijk het verkeerde woord, haha.
Vrouwenvleugel, Nog een Keer... Nog een Maaal.. een kans te krijgen, ok, begin meteen te zingen Westenwind, leuk, ik was echt dol op fleur, (noemde me dagboek fleur) haha Sam & Sam uiteraard, Kees & Co, vooral de eerste 4 seizoenen met Ben, Zonnetje in huis, Geweldig Vrienden voor het leven, ja lekker genieten van eddie peddie Friends, mega fan, zelfs nu nog, ATWT ja zeker, was echt erg, vond het moeilijk dat dat stopte, 12 steden`,13 ongelukken, keek ik altijd als kind, 112 of 0611, Weekend, altijd indrukwekkend, oh en dan vergeet Full House, Uncle Jessie Hearthbreak High, oh ja met die jongen met die piercing
Een Duits programma dat hier (in België) in de jaren '90 op tv was. Over een dierenarts met een stel kinderen, wiens vrouw artse was (overleden), die bij familie inwoonde ergens middenin de bossen, ... Weet helaas geen naam meer anders had ik Youtube al afgezocht. En ... Full House! En S Club 7 vond ik ook een heerlijk hersenloze reeks . De eerste reeks Peking Express was overigens ook zalig . Net zoals de eerste twee reeksen (er zijn er hier drie geweest) van de Belgische "De Mol". De derde vond ik echt minder en jullie zitten blijkbaar al aan 15 ofzoiets. Ik dacht overigens dat Days of Our Lives hier in België nog ergens werd uitgezonden (ik vermoed op Vijf of Vitaya). Allemaal verhuizen dus .
Ik mis ook atwt en verder full house rons honeymoon quiz liefde op het eerste gezicht rad van fortuin heartbreak high
The flying doctors destijds opgenomen dus veel van op dvd, blijft mooi, elke afl een eigen verhaal. En verder hou ik erg v series als Everwood (iemand die dat kent?), desperate housewives en mcLeods daughters. Jammer dat die series er niet meer zijn. Hoe wel mcLeods daughters op het laatst wel erg veel en snel v cast wisselde, niemand meer over vd originele cast. Dan kun je beter stoppen. Dat was wel de kracht v Friends en desperate housewives vond ik, dat ondanks de vele seizoenen alle hoofdrolspelers bleven...
Love letters Ron's honeymoon quiz en Ron's Jong Geluk show. Dat is er ook een seizoen op de buis geweest toen ik nog een jong meisje was van een jaar of 11 of 12. Dat was met stelletjes die net een kindje hadden gekregen. Zo ontzettend leuk!
Vele heb ik al voorbij zien komen, maar ik mis nog 1 en dat Dr Quinn medicine woman! Wauw wat waren mijn moeder en ik gek van die serie!!