7th heaven Full house Numbers Commisaris rex De bevalling (keek ik als kind altijd naar ) En nog aantal leuke series
Oja haha ik ook. Toen ik 14 jaar was, was mijn moeder zwanger. We zeiden altijd dat we haar hadden opgegeven en dat er rond haar bevallingsperiode een cameraploeg voor de deur zou staan. Was ze niet blij mee.
Fort Alpha vond ik geweldig vroeger! Buffy, sowieso Angel. Black Beauty zou ik ook nog wel es willen zien, alleen weet ik niet of ik het nog zo leuk zou vinden als vroeger.
Ik zou het heel tof vinden als ze hier Late night Fallon uit zouden zenden. Ik vind hem echt geweldig! Maar Nederland is gewoon te klein voor zulk soort programma's.
*Friends (godzijddank de complete serie op dvd en eindeloze herhaling op comedy central) *Heartbreack High (was stiekem echt verliefd op Drazic, nu denk ik echt waarom?) *Flying docters *de Pfaffs (wordt overiger Alwéér herhaald maar blijf dat leuk vinden) En kent iemand Paradise beach nog??? Vond ik ook helemaal te gek!Was ook een Australische serie, volgens mij in de tijd van Baywatch en zo
Desperate housewives, Vrouwenvleugel, Xena, Just shoot me, Fresh Prince of Bel air, The Nanny, Are whe there yet? , Sam Sam, Vrienden voor het leven, Hercules.
Wat ik vroeger ook altijd keek was 21 Jump street (met een erg jonge/leuke Johnny Depp! ) dat mis ik ook wel!
Vrienden voor t leven Charmed Buffy the vampire slayer Angel Baantjer Fresh prince of bell air Star trek Air wolf Knight rider en knight rider 2000 Zeg eens aa Flying doctors Ehh en ik vergeet der vast een hoop