Onze oudste zoon heet Maurits. Ik houd wel van een beetje ouderwetse Nederlandse namen, of namen die verwijzen naar historische personen. hebben jullie ideeën over welke namen er goed bij Maurits passen? Meisjes en jongens? Bedankt!
Emma vindt ik heel mooi voor een meisje! Alleen jammer dat je het zoveel hoort tegenwoordig. floris en Anne, en Julliete hebben we in de directe omgeving, maar ook mooi inderdaad! Alexander staat hoog op het lijstje.... nog meer ideeen?
Grappig. Als onze tweede kindje een jongetje wordt krijgt hij Maurits als tweede naam. Maurits en Philip Joris Mees Thomas Thijn Lukas Nora Lauren Florine/Floor
Ik ken het probleem, mijn man wilde absoluut geen Julius. Maurits stond hier wel op de lijst maar was iets te Nederlands voor ons...
Ken een maurits met zusje en broertje: madelief en arthur andere opties: Benjamin frederik/freek Erik sebastiaan Wouter Willem julian Marnix Rutger Victor Leander Pieter Jochem Laurens Maarten Willemijn juliette rosalie evelien/ eveline olivia annelieke Marlieke Camille (zegt kaa-mie) Eline frederique Madelon Annelot(te) Madelijne Hannelore Marinka
-Philippe -Gijsbrecht, ik vind die naam heel gaaf, maar voor een ander -Thomas -Lucas (ook een favoriet) -Julian Meisjes: -Charlotte -Olivia