Nog 5weekjes te gaan. We zijn bijna zeker uit de naam. Onze dochter heet Yara. We vinden voor een jongen Flynn erg leuk. Wat vinden jullie? Als 2de naam vinden we Duke/Duuk erg leuk. Ik hoor graag jullie mening.
Betekent dat niet iets als 'zoon van een roodharige'? meen dat een vriendin van mij dat om die reden als naam voor haar zoon had. Maar in ieder geval sowieso een leuke naam, maar als het om die reden is gekozen, dan vind ik het NOG leuker
Aan je poll te zien overweeg je duke ook als roepnaam.. in je berichtje las ik duke als 2e naam? Dus flynn duke? Of heb je gewoon 2 namen en kan je niet kiezen. . Vind flynn als 1e en duke als 2e naam overigens wel mooi
Leuk! Wij hadden voor ons zoontje Jay als andere optie Fynn. Bijna hetzelfde maar een leukere betekenis
Klopt, daarom is het de tweede naam van mijn zoontje Prachtige naam! Ik vind alleen Duuk/Duke er niet zo geweldig bij passen.. Heeft dit nog een betekenis?
Ja Duke als 2de naam. Of als er suggesties zijn heel graag. We vinden Flynn een leuke naam. Ik vind het wel super moeilijk om een naam te kiezen. Ik vind Finn/Fynn ook leuk maar staat in de top 10. In yara zit ook een Y dus vind dat wel leuk bij elkaar. Helemaal 100% ben ik nog niet zeker??? Help aub
Yara, helemaal leuk... zo heet mijn kindje ook! Ik vind Flynn en Duke/Duuk beiden niet leuk... Maar ik hou juist enorm van populaire namen... Zou dus eerder voor Finn of Luuk kiezen... Maar dat is een kwestie van smaak.. Als ik uit deze 2 namen moet kiezen kies ik Flynn
Flynn heel leuk, zeker bij Yara. Duuk / Duke vind ik verschrikkelijk lelijk en past ook niet mooi als 2e naam.. Waarom moet er een 2e naam bij?
Flynn is leuk, Duuk/Duke niet. Als de eerste naam een eenlettergrepige naam ik zou ik voor de tweede naam twee of meer lettergrepen kiezen. Dat klinkt vaak beter. Flynn Milan Flynn William Flynn Liam Je kunt eventueel in de tweede naam een belangrijk persoon vernoemen.
Alle Flynns die ik ken/ waarvan ik weet zijn meiden.. dus voor mij is Flynn een meisjesnaam. Vind het wel een leuke naam overigens.