Help we kunnen niet kiezen en ben 36 weken zwanger. Jullie mening graag Lenn Brett Dann/Denn Roann We zoeken een naam die eindigt op dubbele letters, ideeen zijn zeer welkom!
Lenn vind ik het leukst! Leuke naam die ook niet raar staat met twee n'en op het eind. Denn ook wel leuk, maar die twee n'en een beetje gek. Brett vind ik niet leuk, wat te hard of zo. Roann raar met twee n'en op het eind (krijg het idee dat je het nu uit moet spreken als ro-ehn in plaats van ro-an) maar verder wel een leuke naam. Andere namen met dubbele letters op het eind: Aspenn Benn Brenn Dess Dexx Elliott Fenn Finlee Finn / Fynn / Vinn Flinn / Flynn Foss Glenn Jeff Jezz / Jazz Jipp Jonee Juss Kell Kjell Less Lexx Matt Maxwell Maxx Mell Mexx Mikk Paxx Quinn Raff Rexx Riff Rigg Scott Senn Sepp Sill Steff Todd Wess
Mijn oudste heet Roan, dus dat vind ik erg mooi . Alleen met 2 x een 'n' klopt niet hoor, dat is er echt bij verzonnen . Dus als je graag 2 dezelfde letters wilt als laatste letters zou ik daar niet voor gaan. Vind Finn leuk!!
Van jouw lijstje vind ik Lenn verreweg het mooist. Roann vind ik gewoon raar staan met 2 n'en en Brett en Denn zijn mij te Engels. Ik kan ook geen andere naam verzinnen met een dubbele medeklinker op 't eind die ik leuker vind dan Lenn.