Mijn vraag is wat vinden jullie van Jonah als de vader Johan heet? En gewoon van de naam Jonah voor een jongen?
Ik vind het wel kunnen. Vind Jona (dus ook Nederlands uitgesproken) wel mooier dan Jonah, maar hoe dan ook een supermooie naam!
leuke naam, maar ik vind de H op het eind niet mooi. Ik zou er dus Jona van maken, al wordt het dan weer wat vrouwelijker....
Jonah en dan op zijn Nederlands uitgesproken vind ik een heel mooie naam (op z'n Engels ook maar niet als papa Johan heet ) Ik zie hier liever de H er achter omdat het anders voor mij een meisjesnaam is.
Jona vind ik een leuke naam. Omdat de papa Johan heet, zou ik juist de h weglaten. Anders is het wel heel erg gelijkend.
Jona zonder h is voor mij een meisjesnaam.. zou ik dus niet doen. Ik vind het een hele mooie naam (mijn zoontje heet zo ) en vind het prima kunnen als de papa Johan heet hoor!
Ik ken Jona (zonder h) als meisjesnaam en Jonah (met h) als jongensnaam. Heel mooie naam! Ik vind het wel kunnen. Zelfs wel grappig dat het dezelfde letters zijn, maar toch anders klinkt.
Ik vind Jonah mét H een prachtige jongensnaam. Ook, of misschien zelfs, als de vader Johan heet. In uitspraak heb je nauwelijks door dat het dezelfde letters zijn. Grappig!
Jona is van oorsprong ook gewoon een jongensnaam. Hier in de regio is Jona ook écht geen meisjesnaam, grappig dat dat blijkbaar zo verschilt!
Prachtige naam... maar idd wel met de H erbij.. (vind Jona er ook wat meer als meisjesnaam uitzien) En ook zeker leuk als de vader Johan heet!
Ik vind het een beetje te bijbels, ben ik niet zo van. En eigenlijk ook niet zo naast Johan, zou het dus niet doen...
Hele mooie naam! Stond bij mij ook ver boven aan mijn lijstje maar helaas vond mijn vriend hem niet mooi dus viel hij af. Wel had ik het dan als Jona geschreven, net iets frissen op de een of andere manier