..past er bij Vera ? Het moet een Hollandse naam zijn, namen die eindigen met een a vind ik er mooi achter klinken maar dat hoeft niet per se. Mag wel een langere naam zijn, maar niet te ver gezocht, te ingewikkeld geschreven en dus geen buitenlandse naam (denk aan een blond Hollands meisje!) Ik hoor graag suggesties!!
Hm hij zit er nog niet echt tussen. Olivia vind ik zelf erg mooi maar mijn man absoluut niet. Isabella vinden we beide leuk maar iemand in onze dichte omgeving heet zo en Elisa vond mijn man weer erg mooi maar ik niet. Nog meer ideeen? Hoeft niet per se op een a te eindigen, als het maar mooi erachter klinkt!
Vera Eloïse Vera Larissa Vera Christina Vera Julia Vera Rosanna Zelf vind ik 2x een 'a' wat minder klinken... Vera Rosanne Vera Jasmijn Vera Louïse Vera (F)eline Vera Annelin Vera Joëlle Vera Emmelie
Vera Zoë Vera Iris Vera Emma Vera Sophie Vera Beau Vera Florine Vera Fabienne Vera Daphne Vera Louise Vera Cato Vera Madeleine Vera Claire Vera Jenthe Vera Fien of Pien
Vera Camilla Vera Carina Vera Carlijn Vera Carline Vera Charlotte Vera Christine Vera Danique / Vera Daniek Vera Dominique Vera Eline Vera Evelien Vera Evelina Vera Feline Vera Florien Vera Florine Vera Frederique Vera Janniek Vera Jasmijn Vera Jolie Vera Josefien Vera Josephine Vera Julie Vera Juliët Vera Juliëtte Vera Lauranne Vera Laurine Vera Madelief Vera Maria Vera Marie Vera Marije Vera Marina Vera Marise Vera Marissa Vera Marline Vera Milou Vera Rhodé Vera Robine Vera Rosanne Vera Sabrina Vera Serena Vera Sofie Vera Tamar Vera Vajèn Vera Vera Emilia Vera Vianne Vera Viënne Vera Vivièn