Ons eerste kindje was te vroeg geboren, heeft een tijdje in het zkh gelegen en was prema en dysmatuur. Nu ons eerste kindje ook eerder gehaald zal worden, wellicht al midden december, ben ik aan het kijken naar de Lodger Wrapper Original. Ons eerste kindje heeft t erg koud gehad in het ziekenhuis, extra dekens, kruiken etc etc. Wie kan mij deze aanraden en heeft hier ervaring mee. Ook omdat we de koude periodes naderen, vraag ik mij af of deze wrapper er voor geschikt is.
Ik heb hem de eerste weken veel gebruikt. Overdag als ze beneden in de box lag te slapen, lag ze bijna altijd in de Lodger. Soms legde ik er nog een kersenpitkussentje tussen. De eerste dagen dat ze thuis was, had ze snel koud. Op de N-dienst was het steeds 26 graden, in onze woonkamer was het natuurlijk niet zo warm. In de Lodger bleef ze goed warm. Maar snachts liet ik haar er niet in slapen, dat wordt namelijk toch afgeraden.
Ik zou zelf lekker echt wollen dekentjes gebruiken, dat reguleert de temperatuur goed en heeft niet alle negatieve bijkomstigheden van synthetisch materiaal.