mijn zoontje is al druk bezig met zijn verlanglijstje... de speelgoedboeken vielen op de mat en er werd hevig omcirkeld... Hij kruist alles wat bestuurbaar is aan; robot, bestuurbare auto, bestuurbare trein etc. Nu denk ik erover om een bestuurbare auto te kopen voor hem, maar ik heb er totaal geen verstand van. Wat is een goede, praktische en betaalbare auto? Eentje die ook een beetje op afstand bestuurbaar is, zodat hij niet steeds naast de auto mee hoeft te lopen. Hij is 5 jaar. Iemand tips?
Nikko VelociTrax Groen En Nikko Vaporizr 3 heeft zoon. De eerste heeft hij dit jaar gekregen, de andere met 5 jaar. Hij speelt er veel mee.
Bedankt voor je reactie! Ik was erbij vergeten te vertellen dat mijn zoontje altijd heel veel wil hebben maar er uiteindelijk nooit echt veel mee speelt. Het is niet zo’n speler. Dus ik zoek een auto rond de 20-30 euro, om eens uit te proberen of hij het echt leuk vindt ...
Ik heb toevallig gisteren deze besteld voor mijn zoontje zijn verjaardag: https://www.blokker.nl/p/nikko-nano-vaporizr-2-oranje/1479940 Nog geen ervaring, maar voor dat geld durfde ik de gok wel te nemen.
Hier kreeg zoon er een ViporizR (de grote versie) toen hij 4,5 was en deze gaat eigenlijk sneller dan wat hij bij kon houden qua sturen Dus dat is ook wel iets om rekening mee te houden, de ene kan harder rijden dan de andere...