Welke type zonnebrand smeert het best ( roller,sprays,stick?)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door KellD, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.444
    113
    Volgens mij niet. Maar je betaalt geen bezorgkosten als je het online bestelt.
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.156
    113
    Die hebben wij ook, bevalt goed.

    Die van Garnier Amber Solair kids (die witte flessen) kan ze niet tegen. Die van Vichy bevalt ook erg goed. Ik haal mn zonnebrand niet meer bij een drogist overigens maar de apotheek. Heb er zelf gewerkt, seizoen voorbij hoppa alles in de bak, seizoen begonnen alle oude zooi weer in de schappen. Stonden soms flessen tussen die al 2-3 jaar oud waren. Dus ik houd altijd wel de productiedata in de gaten, paar jaar in een fles/tube maak je mij niet wijs dat t nog zo goed is. Eind van t seizoen gaat t hier ook weg tis maar 12 maanden goed na opening.

    Smeren gaat hier beter sinds ze een fietshelm goed snapt (met name dat sluitinkje). "ogen dicht, kin omhoog!" en dan blijft ze braaf staan. Daarna is t haar beurt om mama in te smeren (ik doe een klein beetje op dr handjes) en krijg ik "mama oogjes dicht, kin omhoog" en wordt er heeeeel serieus ingesmeerd. Is ook de enige reden dát ze blijft staan maar anders komt ze gewoon niet buiten.
     
    KellD vindt dit leuk.
  3. Brigitte1985

    Brigitte1985 Fanatiek lid

    29 nov 2009
    1.000
    202
    63
    Anthelios la roche posay
     
  4. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Wij zitten vast aan La Roche Possay, Vichy en Biodermal, ivm allergieën. Deze drie kan mijn dochter tegen en ik ook. Sinds ik ook de Roche Possay gebruik heb ik ook geen last meer van zonen-allergie. Fijn bijkomend voordeel. En nooit meer verbrand. Biodermal is gewoon bij het Kruidvat te koop, wat ook fijn is, de andere twee alleen bij de apotheek.
    Wij gebruiken alleen factor 30 en dan de sprays. Alle drie smeren ze prima, ze vlekken ook alle drie. Lelijke gele vlekken. Factor 50 is een soort lijm! Smeert niet en plakt.
     
    KellD vindt dit leuk.
  5. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Meiden, heel erg bedankt voor alle tips ( en tricks ) :D
     
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Vision :)

    Heb nu de color versie, zoon vindt t blauw worden geweldig haha (en trekt gelukkig weg).
     
  7. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Hier geen nivea garnier Lidl kruidvat troep.. sorry zoveel rotzooi. Daarbovenop dat je met een spray vaan zuiniger bent dan de bedoeling is.

    Maar de echt verantwoorde natuurlijke zonnebrand vind ik echt wel absurd duur. Dus ik heb een middenweg gekozen en smeer nu met aloe pura van Holland en Barret. Zit maar weinig in wat in mijn categorie rotzooi valt en bevalt hier echt goed. Smeerbaar, verkoelend tegen uitdroging en heb t idee dat t ook goed is voor wondjes etc.
    En betaalbaar met €18 per fles. Ik koop ze altijd wanneer ze 1&1 gratis zijn.
     
    KellD vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina