Zijn toet toet auto's ook leuk als je 2 wordt of is ervan geen uitdaging aan? De rijbaan leek me leuk omdat erbij staat dat het de eerste kennismaking is met verkeersregels. Fischer price little people vindt hij niet meer leuk want daar is de uitdaging vanaf. Ik ben een lijstje aan t maken voor zijn verjaardag en weet dus niet of toet toet auto's erop moeten. Hij vindt nu vooral dingen leuk om van te leren zoals puzzels van 4 stukjes.
Hier vimndt mijn 2-jarige de toet toet auto`s en de garage wel leuk, maar of jouw kindje het leuk vindt durf ik niet te zeggen. Qua 1ste kenismaking met het verkeer valt wel mee hoor, moet je niet heel veel van verwachten volgens mij zegt hij iets van het is groen, je mag rijden en het is rood je moet stoppen, is nml een stoplicht. Mijn zoon speelt ook graag met lego en Duplo, met het keukentje en met auto`s en dieren.
Mijn zoontje speelt er veel mee, in combinatie met de garage, brandweerkazerne en stoplicht en wegdelen. En die is over 4 mnd drie jaar.
Ja mijn zoontje speelt er veel mee. Hij is net 2 jaar.We hebben de garage , de brandweerkazerne en met sinterklaas krijgt hij het stoplicht met wegdelen. Ook zijn grote zus van bijna 5 vind het ook nog leuk!
We hebben hem hier voor Julia van 1, maar Emma van 3 speelt er ook geregeld nog mee. Blijft blijkbaar leuk!
Hier gekocht voor de eerste verjaardag van ons zoontje. Maar zijn zus van bijna vier vindt het net zo leuk!
Ik heb hier ook heel veel van en mijn zoon en dochter vinden het beide erg leuk! Maar ligt het nu aan mij of is er geen grote aan één gesloten baan van te maken? Alleen maar kleine rondjes?
Dat probleem heb ik ook, lukt niet omdat je alleen bochten en rechte stukken kunt combineren en niet recht recht. Het ligt hier ook snel weer uit elkaar moet ik zeggen.
Hier hebben we hem ook de garage de brandweerkazerne en wegdeel met stoplicht en de oprijwagen met sint krijgen ze de andere wegdelen en nog autos en er komt een race cirquit uit hier zijn de kids. 2 en 4
Onze oudste heeft op de autoambulance en de wegdelen met stoplicht de serie compleet, hij speelt er bijna dagelijks mee. Ik heb in 1 van de reviews op de v-tech site gelezen dat ze bezig zijn om andere wegdelen te maken zodat je de onderdelen beter op elkaar aan kunt sluiten.
Ik lees dus dat er ook meiden mama's die garage hebben...dus denk dat ze hem toch wel krijgt van sint. Maar alleen de garage denk ik met extra auto.