Ik snap echt niet hoe jullie het toch elke keer zien. Maar omdat ik heel nieuwsgierig ben en jullie graag wat te doen geef, hierbij een aantal van mijn echofoto's van vandaag. Nog geen 12 weken dus, is er dan uberhaubt wel wat te zien? Maar ja, volgende echo is weer met 20 weken dus dat is lang wachten Foto 1 Foto 2 Foto 3
Laat ik eerlijk zeggen er weinig verstand van te hebben, dus trek je van mijn conclusie niet te veel aan. Maar vind het wel leuk keer te kijken terwijl er nog niemand heeft geantwoord. Ik zou zeggen een jongen.
Hahaha, dank je Laurie, ik ga zelf ook nog ff studeren. Nog niet gedaan en ik snap er ook niets van Maar wel leuk om te kijken of mijn idee klopt met dat van "de experts"
Sorry 11+2 is wel heel vroeg. Overigens ligt het kindje er niet goed voor (gedraaid) wat jullie waarschijnlijk zien als de nub op foto 1 & 3 is zoals ik het zie het rechter bovenbeentje. De nub zie je wel maar meer op foto 2. Ik neig naar een jochie maarja dat is absoluut niet met teveel overtuiging en gebasseerd op hoe de nub eruit ziet (bol op het eind) en dus niet op zijn stand want die is niet te beoordelen.
Dankjullie wel Ik heb er echt helemaal geen verstand van.. en idd 11+2 is erg vroeg, maar jah, omdat er geen echo's meer gepland staan.. Er is idd heel duidelijk een beentje te zien, ik zie helemaal geen nub.. maar ik vraag me af of ik uberhaubt wel eens een nub gezien heb hoor haha. Thanks again