Hi meiden, Ik weet niet of dit hier goed staat maar ander moet het maar naar het juiste hoekje verplaatst worden als dat kan... Ik ben nu zwanger van onze 2e meid en druk aan het nadenken over meisjesnamen. Nu wil ik mijn lijstje wat bijschaven en dacht misschien kunnen jullie wat helpen Onze dochter heet Rosalie (Eline) en voor de 2e meid ben ik nog op zoek naar een mooie naam. Ik had zelf in gedachte: - Emma (en als 2e naam Julie) - Carmen ( en als 2e naam Julliette) - Nora (en als 2e naam Lynn) - Merel (nog geen 2e naam in gedachte) - Lisa (nog geen 2e naam in gedachte) - Milou (nog geen 2e naam in gedachte) Wat vinden jullie? Past het of hebben jullie nog andere ideeën?? Meiden ik hoor het graag want vind het zooooo moeilijk.Alvast bedankt voor het meedenken hoor! Liefs Toobee
Hi Meiden, bedankt voor jullie reactie, leuk!!! Sorry dat et misplaatst was maar gelukkig is dat nu opgelost. Ik vind nora(h) Lynn ook erg leuk. Ik denk dan zelf om de kleine als roepnaam Nora(h) de geven en als 2e naam Lynn. Carmen Juliette vind ik ook erg mooi maar vind het ook wel een beetje "zware" naam als jullie begrijpen wat ik bedoel.. Ook kan je Carmen niet echt leuk afkorten zoals de naam van mijn dochter(we noemen haar heel vaak Roos). Nora(h) zou je wel Noor(tje) van kunnen maken en dat klinkt erg leuk! Ook hoog op de lijst komt bij mij Emma maar het jammer is dat dat zoveel voorkomt. Straks zit je met 3 Emma's in de klas :S Maaarr ik vind het wel een prachtige naam! Vinden jullie de namen ook goed bij de naam van onze dochter passen? Hebben jullie misschien nog andere ideeën die we wellicht op het lijstje kunnen zetten? Je weet maar nooit welke leuke namen er voorbij komen Liefs Toobee
Nora Lynn vind ik persoonlijk de mooiste namen van jullie rijstje. Andere namen pff even denken hoor. Alana Anne-sophie Stephie Jolissa Yanela
Mooi!! Ik vind Emma het mooist, zou er dan Emma Juliëtte van maken! Past ook leuk bij Rosalie!! Ik ken ook een Rosalie, zij heeft 2 zussen genaamd Katinka en Hannelore, heel ander genre weer. Ik vind zelf Mylene of Sophia ook mooi bij Rosalie passen! Succes!!
Florine Gerlinde Uit jouw lijstje vind ik Emma, Juliette en Nora het mooist. De combinatie Nora Lynn vind ik dan weer niet mooi...
Hi allemaal, Sorry dat ik even niet gereageerd hem maar ben een paar dagen niet lekker geweest helaas.. Nu weer helemaal opgeknapt dus weer klaar voor de namenpuzzel Poeh vind het maar lastig hoor! Wel erg leuk dat jullie zo meedenken Ik heb nu een lijstje gemaakt van namen die we leuk vinden. Wat vinden jullie? De meeste vinden Nora en Emma het leukste dus die staan zeker op de lijst! Ik zelf vind Emma wel erg mooi maar twijfel omdat het zooo populair. Vinden jullie dat een reden om het niet te doen?? Dit is het lijstje: Rosalie & Emma Rosalie & Nora Rosalie & Noor Rosalie & Milou Rosalie & Sophia Rosalie & Anna Rosalie & Julia Rosalie & Veerle
1. Nora Lynn (Mooi! ) 2. Emma Julie (Emma vind ik mooi, maar iets minder in combinatie met Julie) 3. Milou (Leuk) 4. Merel (Leuk) 5. Lisa (Te standaard vind ik) 6. Carmen (Niet zo mooi)
Oh, zie nu pas je laatste reactie haha 1. Rosalie & Nora (Heel mooi!!) 2. Rosalie & Sophia (Ook heel mooi!) 3. Rosalie & Emma (Mooi!) 4. Rosalie & Julia (Leuk!) 5. Rosalie & Milou (Leuk!) 6. Rosalie & Anna (Leuk!) 7. Rosalie & Veerle (Veerle vind ik geen mooie naam) 8. Rosalie & Noor (Noor vind ik absoluut niet mooi..)
Hi Smile! Bedankt voor je idee! Het is een hele leuke naam maar de dochter van 1 van mijn beste vriendinnen heet anne sophie en dat lijkt wel heeeel erg op elkaar. Maar goed dat kan ook voordelen hebben als je roept komen ze allebei hahaha ;P Liefs!