Ik wil voor in onze duowagen 2 voetenzakken. Het lastige is alleen dat ik ook wil dat onze dochter van 2 er in past. Zij is al 96 cm. Weet eigenlijk helemaal niet of er zulke grote voetenzakken bestaan, maar vind eht zo koud als ze er zo in haar spijkerbroek en laarsjes in zit. Ik heb al naar de lodger bunker zitten kijken, maar die zijn best duur. Iemand ideeën?
hoi ik lees met je mee want ik ben ook aan het zoeken voor een voetenzak ik heb een kinderwagen van speedi Qiunny en mijn dochtertje is 21 maanden en 86 cm lang en ze pas er ook niet meer erin en ik vind het nu ook te koud gaan worden om met de rokje en een legging of een mailot eronder en nou een dekentje over de benen te doen vind ik weer geen gezicht Mijn moeder dacht ook aan een slaapzak en dan zelf gaten in maken en mooi dicht naaien om dan toch de gordels om te krijgen van de wagen maar ik lees met je mee en zoek even verder via google succes liefs Citta
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik dacht wel gelijk aan de lodger bunker. Misschien ken je iemand die goed kan naaien met een naaimachine. Mijn moeder gaat namelijk nu voor mij een wrapper namaken!
ik weet niet hoelang de bunkers zijn maar hij is ideaal!! ik weet wel dat mijn nichtje nog steeds in de bunker kan en die is 98 cm
hoi Ik ben vandaag geslaagd op HOOGVLIET bij Riet's babyzaak voor een voetenzak geen merk en hij was maar 29,95 euro zwart van kleur en onze dochter heeft er nu nog aardig ruimte erin voor haar voeten /beentjes dus echt aan te raden succes !!!
Ik heb de universele voetenzak van de Prenatal.. Die is in zwart, zilver, blauw en roze te krijgen. Ik vind deze super en kost "maar" 29,95.
hoi Mh81 Ik heb een oos terug op zuidplein bij de prenatal gevraagt om die voetenzakken en die zeiden dat er geen andere zakken ervoor zijn want ik had eerst een voetzak van Quiny speedi maar daar past ze niet meer in zodoende had ik gevraagt aan hun of ze zakken verkopen nog groter nee zeiden hun daarom heb ik hier toen ook gevraagt of iemand anders wist waar enz maar oevalig was ik een dinsdag bij hoogvliet en daar ben ik gelukkig geslaagd een gewone normale babyzaak liefs Cita
Ik heb ook de Quinny speedi en ook de bijbehorende voetenzak. Mijn zoontje is nu 82 cm en heeft toch echt nog veel ruimte over in de voetenzak. Dus kunnen daar voorlopig nog mee vooruit.