Ik ben op zoek naar leuke babykleertjes. Omdat we het geslacht niet weten zoek ik kleertjes die zowel voor een jongen als voor een meisje kunnen. Ik heb het idee dat er steeds minder unisex kleertjes te krijgen zijn nu de meesten mensen vooraf weten wat het wordt. Wie weet waar je leuke en betaalbare unisex kleertjes kunt kopen? Hema heeft wel wat leuke, maar mijn ervaring is dat deze helemaal in het begin wat aan de grote kant zijn (en iets grotere kleertjes koop ik na de bevalling wel als ik gericht voor een jongen of meisje kan kopen). Prenatal ben ik geweest, maar kon er weinig leuks vinden.
Hmm ja die problemen hadden wij bij de eerste 2 kids ook. Maar toch ben ik bij babydump beide keren wel geslaagd voor wat neutrale eerste kleertjes. En ik had wat besteld bij rainbowbabies en simplycolors. In de kleuren die voor allebei de geslachten kunnen. (rood,groen,geel,oranje,paars,bruin,wit,blauw)
Ik heb net even op de site van babydump gekeken, hier hebben ze inderdaad wel wat leuke unisex kleertjes. Enig idee hoe deze vallen?
Noppies! Via kleertjes.com vaak in de aanbieding, nu ook een gedeelte met 50% korting. Ikzelf wist ook niet wat het werd en heb best veel van noppies! Noppies valt alleen best klein, redelijk lang en smal! Maar ik was helemaal blij met deze kleertjes en nu nog steeds echt hele fijne kwaliteit..
Inderdaad: Noppies!!! En ook van Imps en Elfs zijn er erg leuke unisex kleertjes te krijgen. Nieuwe collectie is wel duur, maar de kwaliteit en pasvorm is super. Net als noppies trouwens. Via internet kun je leuke koopjes doen van de oude collecties. Dan heeft het merk BabyFace nog wel unisex dingen en ook het merk Little Label (basic-kleertjes) (nu geen verzendkosten als actie; maar ook deze kleertjes zijn wel iets duurder als bijv. hema/ zeeman enzo). Via kleertjes.com kun je trouwens sowieso de unisex-knop aanvinken en dan krijg je alleen de unisex in beeld. Dat kijkt wel handig . NB. Mijn ervaring is dat ik op een gegeven moment leuker vind om jongens/ meisjes kleding aan te geven. Dus ik zou niet teveel unisex kopen. Straks als de kleine er is heb je snel wat geslachts-kleding geshopt. Lang leve de internetwinkels, hier werd na 3 dagen het eerste pakketje al bezorgd
Klopt dat het al snel leuker is om jongens/meisjes kleding te kopen. Ben alleen weer half februari uitgerekend, echt zo'n rottijd waarin de opruiming al een tijd bezig is zodat de leuke dingen al lang op zijn en de nieuwe collectie nog moet komen. Op kleertjes.com had ik ook gekeken, maar vond het een klein beetje tegenvallen. (bij mijn zoontje had ik daar wel veel noppies weg, inderdaad ideale pasvorm).
bij de zeeman hebben ze ook leuke unisex kleertjes, was er vandaag nog. Alleen lijken die maatjes echt groot vergeleken bij hema bijvoorbeeld..
van feetje had ik veel unisex. Maar idd koop niet te veel ik vind het ook leuker om gericht te kopen.
V&D vind ik ook erg leuk! Ik was er nog niet eerder geweest voor babykleertjes, maar heb er afgelopen week 2 hele leuke setjes van Frendz gekocht. Superschattig, goede kwaliteit (denk ik) en niet al te duur