Wel of geen indroogstreepjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mykelti, 3 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik test wel eens dingen uit tijdens mijn cyclus en nu, omdat ik het idee had dat er wat speelde, ben ik vanaf 6 DPO aan het testen. Nu heb ik alle dagen (nu 9 DPO) heel lichte streepjes op de KV testen. Buiten afleestijd, maar ze blijven wel staan als ik de ingedroogde, vergeelde test, een druppeltje water geef.

Nu vraag ik me af of dit allemaal indroogstreepjes zijn of dat er bv toch een bevruchting heeft plaatsgevonden, maar (nog) geen innesteling.
    Het lijkt mij op zich raar als er op alle testen indroogstreepjes komen, terwijl dat bij mij normaal niet zo is.

Ik weet dat het niet slim is om zo vroeg te testen, dus een discussie hierover beginnen, heeft geen nut. ;) Ik ben alleen benieuwd naar hoe jullie erin staan als jullie dit zou gebeuren.

Overigens denk ik niet dat ik zwanger ben (van een doorgaande zwangerschap) op dit moment, maar vind het wel vreemd.

2. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Plaats eens een foto anders..

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb t ook en ze zijn niet op de foto te krijgen.. denk toch dat het niks betekent en dat we te goed kijken ;) Pas als ze duidelijker worden zegt t iets denk ik. Wachten is moeilijk he...

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Zonder innesteling wordt er geen HCG aangemaakt en dus kun je eenvoudigweg pas positief testen een aantal dagen ná de innesteling.

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dit schijnt dus niet zo te zijn. Bevruchte eicellen schijnen al wat HCG aan te maken, maar omdat er nog geen rechtstreekse verbinding is tussen cel en moeder, wordt het HCG slecht opgenomen. Na innesteling is die verbinding er wel en wordt er meer HCG aangemaakt.

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Deze is van 6 DPO 's middags. De andere dagen ben ik overgegaan naar vroeg in de ochtend. Toen werden ze weer lichter en die van vandaag was weer iets duidelijker.

Is inderdaad moeilijk op de foto te krijgen.

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat er streepjes staan is wel helder, maar of het iets betekent weet je eigenlijk pas bij een goede echo. ;) Hier al zoveel (vroege) miskramen gehad dat ik nergens op reken.
    Ik duim voor je.

8. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Ik had dit ook.. maar zelfs nog veel duidelijker elke dag hetzelfde streepje op de 2v5 van kruidvat. Buiten de afleestijd. En was niet zwanger ! .. 2 weken erna kwam ik erachter dat ik een blaasontsteking had.

( schijnt ) volgens me arts.. dat de zw testen kunnen reageren op teveel eiwitten in de urine. Geen idee of het waar is, maar na me blaasontsteking nooit geen valse streepjes meer gehad.

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Pas na innesteling (dus op zijn vroegst na 7 dpo) kan er hcg opgemerkt worden. Op de testen is dit echter zo vroeg nog niet te zien dus je bent gewoon veel te vroeg met testen.

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie in het nodforum anders streepjes die echt op 7 dpo al zichtbaar zijn.

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Zeer zeldzaam en/of verkeerd gerekend en toch al verder. Of dusdanis vage lijntjes dat geen arts daar genoegen mee zou nemen.

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie dit streepje als grijs.
    Nog een paar dagen wachten.

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Maar ze is nu 9 DPO en nog steeds die streepjes. Het zou mij helemaal niks verbazen als je gewoon wel zwanger bent Mykelti!

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heb exact hetzelfde gehad! 5 en 6 dpo streepjes, 7 iets lichter, 8 niks, 9 duidelijk zichtbaar, 10 weer minder, 11 temp gezakt dus zal wel ongesteld worden,... Maar echt exact jouw verhaal!!

15. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dat heb ik nog nóóit gehoord of gelezen en ik draai toch echt (helaas) al een tijdje in de mmm mee...

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tsja, ik ook niet, maar dan speelt er toch wat anders denk ik. Wil overigens niet zeggen dat het niet waar is. Normaal gesproken zie je het HCG dmv een test natuurlijk ook pas na innesteling. Ik weet het niet.

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik had nog een gewone Predictor test liggen, dus geen early. Ik weet dat die laatste niet te vertrouwen zijn, maar de gewone wel? Ik had nl ruim binnen afleestijd een streepje. Ook weer licht, maar goed te zien. Alleen wat moeilijker op de foto te zetten. ;)

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dat kan toch geen toeval zijn lijkt me!

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dit is hem. Heb een erg slecht fototoestel helaas.

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja ik zie wel wat!

Deel Deze Pagina