Goede middag, ik vroeg mij af of er nog een app komt of is voor deze pagina voor android? Volgens mij zouden heel veel leden daar blij van worden want op je mobiel vind ik het zelf altijd een stuk lastiger te lezen en te reageren. Hoor het graag, Een hoopvolle Serena
Ben voor. Lijkt mij echt een stuk makkelijker tikken via een app. Nu verspringt wel eens mijn venster en merk ik pas later dat er weer wat verkeerds geschreven is. Gewoon klik klik en scrollen maar.
Hopelijk gaan ze er iets mee doen, als er zoveel vraag naar is en zelfs al iemand aanbied er eentje te willen ontwikkelen. We wachten rustig af
Bedankt voor je aanbod. We zijn op dit moment bezig met een nieuwe website die responsive is. Mocht dat niet afdoende zijn, dan gaan we kijken of we een app kunnen ontwikkelen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik denk dat de behoefte aan de app blijft gewoon weg omdat overal een app voor is en dit een veelgebruikte pagina is door alle dames hier. Het zou mij persoonlijk een hoop frustratie en overzicht geven
Als ik mij niet vergis zou de nieuwe website voor de zomervakantie al gelanceerd worden. Die deadline lijkt me al ruimschoots voorbij..... Dus eerlijk gezegd is de hoop op een app nog lang niet in zicht jammer genoeg.
Sterker nog, er is al eerder een lid geweest (marnatman) die een app heeft ontwikkeld, maar hij mocht er om de een of andere reden niet mee verder. Dus kan me niet voorstellen dat ze hier wel op in gaan
Ik mocht er wel mee verder, maar mocht het niet in de playstore plaatsen. Daardoor is het gewoonweg onmogelijk om de app verder te ontwikkelen ivm updates e.d. Via de playstore rol je updates veel makkelijker uit. De nieuwe site werd toen ook al aangehaald (en dat is nu zo'n 2,5 jaar geleden). Je kan je dus indenken dat ik daar geen ruk meer van geloof.
Dames en heer, Door allerlei vertragingen lopen we inderdaad stevig achter op schema maar hij komt er echt aan We houden jullie straks op de hoogte in dit forum. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl