H&M kleding

Discussie in 'De lounge' gestart door Edge, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik koop eigenlijk nooit kleding bij de H&M, maar ik heb een aantal mooie truitjes gezien. Maar hoe zit de kleding? Valt 't klein of juist wat groter? Ik denk zelf kleiner, maar weet het niet zeker. Kan iemand mij helpen? Bedankt.

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Ik vind het meestal klein vallen, vooral mijn buste past meestal niet, en daar heb ik bij andere winkel niet vaak last van.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.281
    6.808
    113
    Klein inderdaad.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ligt ook een beetje aan het "merk" binnen h&m.. Logg valt vrij klein uit..

kinderkleding vind ik weer vrij groot uitvallen..;)

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ok! Voor de zekerheid dus maar een maat aanschaffen die normaal iets te groot is!!

6. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    de broeken kleiner en de shirtjes verschilt vind ik.
    als je online bestelt zou je ook 2maten kunnen bestellen, het terugsturen is heel makkelijk (doe ik ook vaker had een jurk bestelt in 2kleuren en 2maten. heb die ene nu terug gestuurd voor een maatje kleiner, want vond allebei de kleuren erg leuk;))

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja dat kan ook natuurlijk!!

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

IK vind eigenlijk dat het gewoon normaal valt. Ik bestel regelmatig bij de H&M en ik bestel nooit een maat groter dan ik eigenlijk heb en het past altijd. Ik heb nog nooit wat terug hoeven sturen omdat het niet paste.

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vind het juist groot vallen. Ik bestel regelmatig wat bij H&M voor mijn vriend en bij elke bestelling zit er wel iets wat te groot is voor hem. Voor mezelf heb ik ook regelmatig gehad dat het te groot viel. Een keer zo erg dat ik het idee had een vuilniszak aan te hebben. :D
    Maar het verschilt wel per kledingstuk trouwens, het meeste valt wel normaal vind ik. Soms zit er wat tussen dat groot valt..

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Het verschilt heel erg per kledingstuk. Shirtjes, rokjes en jurkjes vind ik meestal normaal vallen. Broeken kunnen nog weleens iets krap vallen en vesten en jassen vind ik weer groot vallen.

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Hoi, ik vind ze in elk geval juist tot groot vallen... en heb toch een goede bips en stel borsten dus daar houden ze wel rekening mee :)

12. sim

sim Niet meer actief

achter in de catalogus staan maattabellen, dan kun je precies meten, met broeken enzo is dat heel handig.

ik heb nog nooit iets hoeven terugsturen omdat de maat niet klopte. als ik wil dat het precies goed past doe ik de maat die ik heb. met bepaalde truitjes (de strakke) vind ik een maatje groter wel wat mooier, maar tuniekjes enzo bestel ik in de maat die ik heb (anders lijkt het vaak raar bij de schouders enzo)

veel shopplezier!

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

shirtjes zijn voor mij dikwijls tekort. ben zelf 1.84m lang. als ik dan maat 42 koop, zit die weer veel te wijd.

ik vind dat de kleding ook snel krimpt.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Als je dikke tit'n hebt, moet je een maatje groter nemen.

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou ik ben vandaag even wezen shoppen en heb 3 shirts gekocht. Ik heb ze in de maat gekocht die ik normaal ook heb, dus dat weet ik ook weer!

Deel Deze Pagina