Welke v/d twee

Discussie in 'Gezondheid' gestart door -, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke v/d twee

1. zwanger

2. of niet zwanger

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Niet meer actief

Sorry dames voor mijn zoveelste keer met deze vraag, maar na deze keer stop ik ermee.(ik weet het ben een zeur) :oops: :cry: :(
    Ik heb nu eerst alles op een lijstje geschreven, zodat jullie geen valse informatie krijgen.

Nou het volgende:
    Ik slik de pil en ben nu met de tweede week bezig(zaterdag begin ik aan de 3e week) ben hem nooit vergeten, nu heb ik de volgende klachten:

-Sinds 2 weken een opgebazen gevoel.
    -Vanaf een paar dagen misselijk(niet altijd) na een beetje eten over.
    -Veel dorst.
    -Mijn lijf voeld warm aan.
    -Bultjes in mijn gezicht (anders nooit).
    -Darmen van streek.
    -Last van mijn onderrug (voeld aan net als bij menstruatie).
    -Afscheiding (wit en draderig(stinkt niet)).
    -Borsten raar Tepels niet donkerder, maar het lijkt op hoe je vroeger de 1e keer ontdekten dat je borsten gingen groeien(tepels geheel rond en zacht) alleen niet altijd.

Dit zijn ze een beetje, ik durf hier niet mee naar de huisarts, omdat ik haar al een paar keer gevraagt heb of het zo zou kunnen en ben bang voor flater.
    Vorige week na mijn stopweek (die anders als anders was) zwangerschapstest gedaan, uitslag negatief.
    Waneer zou ik het beste nog een keer kunnen testen?

Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie het meest waarschijnlijke vinden.

Zwanger of niet zwanger en dat dus mijn lijf me voor de gek houd.
    Zouden jullie mij jullie mening kunnen geven?
    Dit is de laatste keer dat ik het vraag hier.

Gr scootermuis.

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Klinkt toch echt als een zwangerschap als ik al die symptonen zo lees .

Doe van de week nog even test als die dan nog steeds negatief is zou ik toch om een bloedonderzoek vragen bij de dokter.

3. Charos

Charos Lid

15 aug 2006
    87
    0
    0
    Oudenbosch
    Ik zou gewoon thuis een test doen én stoppen met de pil

4. Niet meer actief

Heb je geen nieuwe pil gekregen waardoor je deze klachten nu hebt. Ik zou deze week nog eens testen, en daarnaast zou ik, als je denkt dat je zwanger bent, de pil niet doorslikken. Volgens mij staat dat ook in de bijsluiter. Blijft de test negatief, dan toch naar de HA

Ik heb overigens niet gestemt, want er is maar 1 ding wat je uitsluitsel kan geven en dat zijn niet de mensen op het forum hier!

Succes!

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Volgens mij is de kans zeer klein als je de pil regelmatig slikt en nooit vergeet dat je dan zwanger bent. Ik vergat hem regelmatiger dan dat ik hem slikte, vandaar mijn kleine lieve Devón.

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Scootermuis, als je de pil nooit bent vergeten dan is de kans wel heeeeeel klein dat je zwanger bent, is echter niet onmogelijk. Maar bijna nihiel.
    Je hebt ook geen diaree gehad ? Overgegeven ? Andere medicijnen gebruikt die invloed kunnen hebben op de pil ?
    Ik zou het gewoon even rustig afwachten. Toen ik bezig was met zwanger worden dacht ik ook vaak dat ik zwanger was omdat ik vanalles voelde, dit kwam gewoon omdat ik er zo mee bezig was.
    Wat ik dus wil zeggen dat je lichaam je ook voor de gek kan houden.
    Ik denk dus niet dat je zwanger bent.

7. Niet meer actief

Ja gisteren heb ik overgegeven v/d misselijkheid.
    Maar verder kan ik me niets bedenken.
    ik sta nu op een lichtere pil.

Gr scootermuis

8. Niet meer actief

Ik heb eens zitten na denken, maar ik heb wel eens ooit diaree na een bepaalt eten.
    maar verder ben ik dan niet ziek.
    Nu word ik gek van overal bultjes in mijn nek gezicht en in mij hals die heb ik anders nooit.
    Zouden jullie mij meer antwoorden kunnen geven wat jullie het meest waarschijnlijke vinden.
    en zou ik moeten wachten met testen tot mijn volgende stopweek?

Gr scootermuis

9. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Tja, om toch maar even heel direct te zijn: die poll zegt natuurlijk niks, alleen een test en veel geduld kan je uitsluitsel geven. Je bent alleen maar zwanger als je zwanger bent en niet als 100 vrouwen voor stemmen en maar 1tje tegen. Dus ja...toch wel reëel blijven, ook al zit je in spanning.

Doe een test, of oefen geduld uit, of ga naar je huisarts want die kan tenminste iets voor je doen. :)

Heel veel succes!

10. Niet meer actief

Ik weet ook wel dat een test het antwoord geeft, maar ik wil gewoon weten wat de meeste mensen denken, dat is toch niet verkeerd.

Gr scootermuis.

11. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ik zeg ook niet dat het verkeerd is. ;)

Ik zeg alleen dat het niks zegt... Een huisarts heeft ervoor gestudeerd en heeft bovendien de middelen je verder te (laten) helpen. Als je het echt wilt weten, hoe het zit...

12. Niet meer actief

nee ok, niet dat we elkaar verkeerd begrijpen.
    ;)

Gr scootermuis

13. Niet meer actief

ik denk niet dat je zwanger bent, maar dat je reageert op die lichtere pil!

14. Niet meer actief

Ik ben al 2 maanden aan die lichtere pil,
    en ga nu met een strip bijna de 3 week in.

Gr scootermuis

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    deze klachten heb ik ook gehad toen ik in het verleden van pil veranderd ben. in het begin vernam ik niets, maar naar mate ik die pil langer ging gebruiken kreeg ik meer klachten.

gezien de negatieve test zou ik toch neigen naar niet zwanger. als je het echt zeker wilt weten dan zou ik in de volgende stopweek nog een keer een test doen. en tot die tijd proberen de boel een beetje de boel te laten.

succes

16. Niet meer actief

Ik word alleen doodziek van mijn onderrug.
    en dat gevoel van lichte menstruatie klachten.
    En daarbij komt ook nog een dat opgeblazen gevoel in mijn onderbuik.

Ik word er alleen al doodziek omdat ik niet weet waarom mijn lijf dat aangeeft.
    Als ik nog last heb van deze klachten in mijn stop week ga ik nog eens testen, ik ben dan ook benieuwt wat daar uit komt (ik heb niet het idee dat de klachten minder worden).

Gr scootermuis

17. Niet meer actief

waarom slik je deze pil nu nog door, terwijl je denkt misschien zwanger te zijn?? Moet je niet stoppen als je het vermoeden hebt?

18. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Dat zat ik ook net te denken! Daarnaast denk ik niet dat je zwanger bent en zullen je klachten gerelateerd zijn aan het pilgebruik.

19. Niet meer actief

Ik persoonlijk denk dat je reageert op de nieuwe pil. Ik zou dan ook per direct stoppen met het slikken van deze. Je reageert duidelijk verkeerd op de hormonen die erin zitten.

Het enige wat ik mis in je verhaal is hoe vaak je sex hebt gehad in week 2 en 3....

20. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hoi Scootermuis,

Ik denk ook niet dat je zwanger bent....Heb je dit ook niet vaker gevraagd in voorgaande maanden?

De pil heeft ook bijwerkingen, wat je omschrijft heb ik ook wel eens last van en ik ben echt niet zwanger.

Persoonlijk denk ik dat je het zelf heel graag wilt maar omdat je vriend (nog) niet wil ben je er misschien iets teveel mee bezig waardoor je al je klachten versterkt zeg maar.

Mijn vriend wil overigens (ook) nog niet dus ik begrijp je heel goed maar ik denk echt dat je jezelf (onbewust) voor de gek houdt omdat je diep in je hart gewoon heel graag zou willen dat je door de pil heen zwanger raakt. Of zie ik het verkeerd?

Als je de pil gewoon goed gebruikt, niet vergeet, geen antibiotica-kuurtje hebt gehad of hebt overgegeven tijdens gebruik is de kans 0,01% dat je zwanger bent geloof ik.

Sterkte meis en heb geduld, jouw tijd (en mijn tijd) komt nog wel!!

Liefs,

Kweenie

Deel Deze Pagina