[/quote] Vaak, bijna iedere dag heb ik sex gehad. verder heb ik wel een keer overgegeven vorige week v/d misselijkheid, en heb ik in mijn cyclus wel eens diaree. (ik reageer soms op bepaalde voedingstoffen verkeerd waardoor ik diaree krijg). Ik had ook al zitten denken dat mijn lijf mischien reageerd omdat ik graag wil, maar ik denk er niet continu aan, het is een beetje met vlaagen. Maar ik ben op deze pil gegaan omdat bij die andere had ik ook last van bepaalde dingen, en deze die ik nu heb is nog lichter en heb ik wel meer klachten. Ook heb ik vorige maand een antibiotica gehad maar volgens de apotheker zou die de pil niet beinvloeden (zeiden ze) Ik heb me eigen voor genomen om voor de zekerheid in mijn stopweek nog een test te doen, en daarna kap ik ermee met testen, want ik kan me ook bijna niet voorstellen dat ik zwanger zou kunnen zijn door de pil heen. (ik slik de pil nog gewoon door omdat het volgens velen onmogelijk is dat ik zwanger zou zijn, mischien is dat wel stom) Gr scootermuis
Ik snap ook niet echt waarom je je zo bezig houdt met zwanger zijn als je de pil nog altijd slikt..? Blijf gewoon de pil doorslikken..ik schat de kans klein dat je zwanger bent..doe ook vooral geen domme dingen door te stoppen met de pil, stiekem of er een paar keer een paar over te slaan ofzo.. Als je graag een kindje wilt moet je anders misschieen eens met je vriend praten?
Luister Gulay. Als je de andere berichten van mij heb gelezen ben ik nog helemaal niet bezig met zwanger worden, omdat mijn vriend niet wil. en dat mijn verstand ook zegt dat het niet goed is. en daarom vind ik het onterecht dat je zo naar mij reageerd. ook zal ik nooit met de pil stoppen zonder dat mijn vriend er mee eens is (NOOIT) Zo ben ik niet, ik vraag alleen maar iets aan de mensen hier op dit forum. Omdat ik bepaalde dingen niet kan plaatsen. Ik zoek geen ruzie of zo maar het lijkt wel of somige mensen er meteen van uit gaan, als je dat gevoel (kinderwens) hebt stiekum te zullen stoppen met de pil zonder dat een vriend er van af weet. ik vind dat soms wel jammer dat het zo moet gaan. Gr scootermuis
Wow..heavy op de vroege ochtend.. Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.. Begrijp me niet verkeerd, maar als je niet bezig bent met zwanger worden..dan had je deze topic ook niet hoeven openen toch? want de kans dat je zwanger bent is super klein.. Dat je er dus mee bezig bent wordt wel duidelijk dat je van zulke symptonen, tijdens het slikken van de pil, denkt zwanger te zijn? Maar goed..even goede vrienden hoor..
Claartje dat was ik ook van plan. Ik ben ook speciaal naar een lichtere pil gegaan omdat ik bij de vorige ook al klachten had. wat kan ik nu het beste doen nog een lichtere pil gaan nemen? (bestaat die, nu heb ik lovette). Gr scootermuis
ik weet niet of ewr nog een lichtere pil is, dat kun je het beste denk ik even met je huisarts overleggen. leg hem dan meteen even al je symptonen voor van de afgelopen tijd. wie weet ziet hij een evrband en kan hij duidelijk maken wat er aan de hand is.
ja die (klachten) heb ik mijn huisarts al voor gelegt en zei zegt dat er niets is of kan zijn. Dus ze doet er verder niets aan dus met andere woorden moet ik het zelf uitzoeken. Vandaar dat ik deze vraag vroeg hier op het Forum. Gr scootermuis
dat is wel raar. ik vind toch dat als je ziek bent en klachten hebt, dat daar naar gekeken moet worden. in ieder geval ook met oog op een eventuele andere pil. mss dat je een second opinion bij een andere huisarts kunt aanvragen? ik heb jaren met oorklachten rond gelopen en had een softie van een ha die alleen maar neus sprays voorschreef. ik ben nu weer terug naar mijn oude huisarts (20 km verderop) en die heeft alles op de kop gezet om maar een verklaring te vinden en dus ook een aanpak.
Ik heb het voor elkaar bij de huisarts, ik moet eerst een thuistest doen en als die negatief is krijg ik een bloedtest. Om dus een zwangerschap uit te sluiten. Anders reageer ik te fel op de pil(die overiges de laagste is (die ik nu heb)). en dan moet ik een maandje met de pil stoppen om te kijken of die klachten daarvandaan komen, Zo ja, dan heb ik een probleem wat een spiraaltje wil ik niet. Maar we wachten af. Gr Scootermuis
Hartstikke goed joh! Eindelijk kans op duidelijkheid en dat is toch veel fijner voor je...goed geregeld. Ik hoop voor je dat er nu binnnenkort een oplossing komt voor je klachten!
miss is anders een prikpil een idee dan kan je hem ook nooit vergeten en heb je bijna geen klachten ik heb vroeger ook door klachten de prikpil gekregen en had nergenst last van het enige nadeel is dat je niet ongesteld wordt en dat als je ermee stopt een tijd kan duren voordat je weer ongesteld wordt bij mij duurde dat een jaar en toen ben ik 4 maanden aan de gewone pil gegaan nu ben ik bijna 6 maanden gestopt met de gewone pil. en ook nog niet zwanger. maar het is wel verstandig de prikpil. het is miss een tijdelijke oplossing maar je moet hem niet langer dan 3 jaar gebruiken heb ik gehoord.
of de nuvaring... nog minder hormonen dan de lichtste pil... super handig... 2 keer per maand aan denken en verder niet.... heb hem een jaar gebruikt...
Nee, nog geen uitslag, moet het formulier nog ophalen bij de huisarts maandag. en dan eff laten prikken. Ik wilde het na mijn verjaardag doen want alleen maar spanningen op je verjaardag vond ik niets. Ik denk ook wel dat er niets uit zal komen, maar het is voor de zekerheid. Zodra ik iets weet laat ik het jullie ook weten. Gr Scootermuis
Ik had in jouw situatie geen dag langer in onzekerheid willen zitten en gelijk bloed laten prikken, maar ja zo zie je maar... iedereen is anders. Liefs, Mirre
heb het formulier liggen alleen nog geen tijd gehad. en heb nu ook nog iets anders aan mijn hoofd gekregen. maaar ik laat het gauw weten. Gr scootermuis.