postbank

Discussion in 'De lounge' started by Appelstroop, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

hallo meiden,

zijn hier nog meiden die ook bij de postbank een rekening hebben?
    want zoals jullie al weten gaat het ing bank worden, alleen weet ik nog niet wat er dadelijk gaat veranderen.

ik maak gebruik van de girofoon & ik maak mijn rekeningen over via mijn postbank.nl

is hier al iemand mee bekend hoe dit dadelijk gaat verlopen?

2. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Ohw, dat wist ik niet... :oops:
    Ik weet niet wat er gaat veranderen, maar ben er wel benieuwd naar! Dus ik lees ff mee ;)

3. Saaya

Saaya Niet meer actief

ik heb echt geen idee, eigenlijk ook geen idee wanneer er nou wat gaat veranderen, want ik heb daar nog niets over gehoord(alleen dus via het nieuws DAT het gat gebeuren)! :(

4. Appelstroop

ik gaat nog wel ff speuren op het internet...

5. Appelstroop

hier wat gevonden op de site van de postbank.

Postbank en ING Bank bundelen krachten
    De Postbank en ING Bank bundelen hun krachten en gaan in 2009 samen verder als één bank.
    De kracht van de Postbank en de kracht van ING Bank
    De Postbank staat al jaren voor gemak en waar voor je geld. En ING Bank is sterk in deskundig, persoonlijk advies. U vraagt steeds vaker om beide.
    De nieuwe bank wordt gebouwd op de vertrouwde kracht van de Postbank om snel, gemakkelijk en tegen lage kosten uw bankzaken te regelen. Tegelijk wordt het straks mogelijk om met een adviseur van ING bijvoorbeeld uw hypotheek, beleggingen, pensioen of bedrijfsoverdracht te bespreken. Met deze krachtenbundeling ontstaat een bank die goed kan inspelen op al uw particuliere en zakelijke wensen.

In 2009 verder onder één naam: ING
    Zowel de Postbank als ING Bank behoren tot ING Groep, één van de grootste financiële dienstverleners ter wereld. Overal wordt de naam ING gebruikt. Het is één van de sterkste wereldwijde merken van Nederlandse bodem, vandaar de keuze voor deze herkenbare, krachtige naam.

Bankieren zoals u dat gewend bent
    Vanzelfsprekend blijven de Postbank en ING Bank u optimaal van dienst. Dat betekent dat u op de voor u vertrouwde manier kunt blijven bankieren, via internet, telefoon, de ING Bank kantoren, de postkantoren, de Postbank hypotheekadviseurs en uw onafhankelijke tussenpersoon. Dit houdt ook in dat uw giro- en/of bankrekeningnummer niet verandert, ook niet na 2009.

De voordelen van gebundelde kracht
    In de loop van 2009 zult u de voordelen van het samengaan van de Postbank en ING Bank gaan ervaren. Tot die tijd wordt vooral achter de schermen aan de nieuwe bank gewerkt. Wat voor ons voorop staat, is dat u hiervan geen last ondervindt en dat u straks de voordelen ervaart van het nieuwe ING. We zijn u graag van dienst, nu en in de toekomst!

6. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Ik wist het ook niet dat postbank ING gaat worden.
    Wij maken geld over via internet. Vind het super makkelijk. Ga ff het artiekel lezen van Rijkie...

7. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ben ook bij de postbank, en voor zover ik het weet kunnen we gewoon eerst zo door blijven gaan met telebankieren of internetbankieren..

De ING-betaalautomaten geven ( hier in Veendam) al wel aan dat het samen is gegaan met de Postbank

8. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Ohhw het valt wel mee dus.. :) gelukkig

9. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik dacht dat dat al n aantal maanden zo was? :oops:

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Huh :( dit wist ik niet .... vreemd ... misschien een goede tip om de klanten dit persoonlijk te laten weten ... :( ....

Maar goed ik weet dus niet wat er precies gaat veranderen, vind alles best als ze maar gewoon postbank.nl zo laten zoals het is ....

11. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou...heb liever dat ze postbank.nl iets meer verbeteren zodat je niet steeds storingen hebt.
    Ik heb nu al n paar keer gehad dat als ik met ideal wil betalen en dus postbank kies ik in de knoei kom omdat de postbank tijdelijk niet te berijken is. En dan kan je dus niet terug om toch nog n andere bank te kiezen. En moet je je hele bestelling etc weer opnieuw doen (plus je adres gegevens weer inkloppen en heel de rattaplan)

Maar verder ben ik er wel te spreken over idd.
    Misschien komt de informatie voor de klanten nog?

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113
    Ik ga werken vanaf week 31 bij de postbank en op de afdeling van mijn postbank.nl

Dan kan ik jullie waarschijnlijk helpen, ;)

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Bo wat grappig ik heb ook bij de posbank gewerkt zoals je weet maar ben daar nu weg.
    Er verandert niet zo heel erg veel hoor alleen wordt alles oranje i.pv blauw :) en moeten heel veel mensen die bij de Postbank werken een andere baan zoeken :(

14. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben wel post gehad, maar alleen als zakelijk klant van de postbank, niet voor particulier. Er verandert inderdaad weinig, alleen de naam.

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik zit ook bij de postbank
    Maar dat wist ik ook niet...dat ze samen zouden gaan :(

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    2,093
    0
    0
    nee dat meen je niet..... dit wist ik echt niet :rolleyes:
    en ik had al zoveel problemen met de postbank. nieuwe rekening aangemaakt krijg ik geen ophaalbericht voor mijn pinpasjes. uiteindelijk toch gehad na 2 maanden. moest ik gaan betalen voor een vervangende pas. heb het maar gedaan om verdere gezeur tegen te gaan.
    Maar dit wist ik echt niet.
    nou misschien gaat alles wat sneller ook salaris storten hihi

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    2,093
    0
    0
    zit ik dat bericht te typen zie ik een reclame van de postbank. Freakyyyyyyyyyyyyyyyyy.

18. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

salaris storten heeft niets met de postbank te maken, denk dan dat je baas wat te langzaam is met storten ;) want als je bv vandaag iets stort heb je het vaak de volgende dag miss 1 dag later er op staan

19. Appelstroop

dat heeft wel met de postank te maken.
    mijn collega's die niet bij de postank zitten, hebben het altijd een dag eerder.

er werd (vroeger) gezegd dat ze met een deel van je geld beleggen.
    of dat waar is weet ik niet.

20. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Ik krijg ook altijd mijn loon 1 á 2 dagen later.
    Mijn collelga's krijgen altijd donderag zijn/haar loon terwijl ik pas vrijdag avond of zaterdag op mijn giro heb staan.

Dus aan de baas legt het echt niet,

Share This Page