Welke vaatwasser en jou ervaring?

Discussion in 'De lounge' started by Mamavyas, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

Dec 14, 2007
    235
    1
    0
    Ik eet op moment alleen maar van mijn ontbijtborden omdat ik er zo van baal.
    Schuin zou wel gaan, maar dan kan ik er nog maar de helft in kwijt.
    Maar goed, dat is wel en excus om weer eens te gaan shoppen voor nieuw servicgoed, hehe!

2. Niet meer actief

hier een siemens, prima merk!

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

welke vaatwasser hebben jullie dan? dat die 2 lagen heel dicht op elkaar zitten of hebben jullie echt mega grote borden want, wij hebben normale avond borden en die passen er hier prima in :D

4. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    bij mij komen de borden tegen de rand van de vaatwasser de bordenrekjes staan naar mijn idee ook te ver uit elkaar
    wij hebben een gewone whirlpool vaatwassser

5. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    In ons vorige huis had ik een Siemens vaatwasser, geweldig apparaat! Alles werd superschoon, hoe aangekoekt het ook was.
    In ons nieuwe huis zat een Whirlpool ingebouwd, maar in vergelijking met de Siemens was die echt een stuk minder goed, dus ik baalde daar flink van, aangezien ik nu pannen e.d. moest gaan voorspoelen.
    Die heb ik dus verkocht op Marktplaats en nu weer een Siemens en wederom geweldig!

:D

6. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Anakin, dat probleem heb ik dus ook met mijn Bauknecht..Op zich doet hij het goed hoor, geen mankementen ofzo..Maar het gebeurt dus wel regelmatig dat pannen of plastic schaaltjes niet schoon zijn en dat is wel erg irritant..Ik dacht dat het gewoon een algemeen vaatwassserprobleem was, maar zie nu dat dat dus niet zo is...

7. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Loetje, mijn ervaring is ook dat die tig-in-één tabletten minder goed schoonwassen. Hier gewoon losse glansspoel, los zout en de normale Sun tabletten, geen fratsen dus :D

8. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Daar was ik inderdaad ook al achter en gebruik ook alles gewoon los..Maar bedankt voor de tip, mss heeft iemand anders er ook nog wat aan...

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Misschien een idee om je brood op te eten en je bord in de vaatwasser te doen? :D

On topic: hier opnieuw een Bosch. Ben er zeker tevreden over. Let wel op: de goedkope Bosch variant heeft een deel van de binnenkant van kunststof. En waar dat kunststof overgaat in rvs kan na verloop van tijd door de temperatuurverschillen de aansluiting minder goed worden. Daar gaan dan etensresten in zitten en dat stinkt! Verder vind ik belangrijk dat er een uitgestelde starttijd opzit ivm goedkopere nachtstroom. En waar we als laatste nog op gelet hebben, is hoe stevig de deur vastzit.

Uiteindelijk is het hier toch een witte geworden alhoewel ik ook erg graag grijs/zilver wilde. Maar vond het prijsverschil toch te groot.

10. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha :oops: :oops:

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Een Miele hebben we gehad maar achter moeten laten bij verhuizing .... die was een stuk fijner als mijn bauknecht die we nu hebben.

Miele heeft namelijk een aparte besteklade en zo blijven er dus geen vieze resten aan lepels/vorken en messen hangen. en het ruimt veel handiger uit.

Share This Page