Welke vaatwassertabletten zijn goed? Ik gebruik nu dreft maar dat laat een hele zeeplaag achter op mijn servies.. Daardoor moet ik nu elke keer alles afspoelen voordat ik het gebruik want anders smaakt mijn eten naar zeep.. Je ruikt het zelfs al van de borden, glazen en pannen af..
Sun en finish Dreft heb ik ook wel gehad maar daar echt nooit problemen mee gehad. Ligt het niet aan je vaatwasser?
Lidl, maar die werken in de vaatwasser van mijn schoonouders minder goed. Terwijl mijn schoonmoeder nog braaf voorspoelt ook., Maar hier doet lidl zijn werk goed..
Ik vind lidl stinken hahaha maar daar schijn ik 1 van de enigen in te zijn. Ik vind AH eigen merk heerlijk ruiken, echt een frisse geur als je de vaatwasser opent en altijd perfecte schone vaat. Nog geen 10 cent per blokje
Hier Dreft en Finish. Laatst Sun gehaald, maar nog niet gebruikt. Ben over de eerste twee erg tevreden. Was je misschien op het korte programma dat er een sterke zeepgeur achterblijft?
Nee ik laat de vaat altijd anderhalf uur wassen op de hoogste temperatuur.. Ik ga binnenkort verhuizen en daar zit een nieuwe vaatwasser in.. Ik wil dan meteen de juiste tabletten halen en geen stinkende zeepvaatwasser