welke vaatwasser?

Discussie in 'De lounge' gestart door Krabje, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Die Ikea van ons daar kunnen glazen ed niet goed in staan, borden schieten steeds uit 'hun plekje'. Het bakje van het blokje gaat niet open tijdens de wasbeurt, vaat blijft erg nat en wordt vaak ook niet schoon genoeg. Voor mij voortaan alleen bosch.

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ligt er dan maar net aan wat voor glazen je hebt. Hier geen problemen.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Alle soorten glazen. Geen enkele blijft staan, het is echt een rotding. De indeling klopt gewoon niet. Maar gelukkig gaat het bij jullie beter!

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik herken jouw problemen gelukkig ook niet!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben een van de simpelste modellen van Bosch (ik heb al die verschillende programma's niet nodig) maar wél met aquastop, dat vind ik wel erg belangrijk, heb liever geen overstroomde keuken. Heb hem nu een half jaartje en bevalt super, zoals alle apparatuur van Bosch.

6. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Even een hele belangrijke tip:
    Gebruik zout!!
    Dat heb je nodig voor het ontharden van het water. Doe je dat niet dan heb je binnen de kortste keren het labirint verstopt met alle gevolgen van dien

7. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    We hebben vandaag eindelijk een nieuwe vaatwasser besteld. En weer een siemens.
    Volgende week wordt hij geleverd!

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    wij hebben sinds een jaar een nieuwe siemens.... prima ding!

geruisloos, schoon en praktisch.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    We hebben nu een Siemens omdat hij nou eenmaal ingebouwd zit. De kwaliteit en het was resultaat halen het echter niet met de Miele die we altijd hadden!!! Balen dus.....:(

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij zijn juist het meest tevreden over Siemens. Ook Miele gehad hoor, maar Siemens waste beter af. Toevallig is gisteren ook de Siemens vaatwasser voor onze nieuwe keuken bezorgd.
    Overigens is het wel een Ikea keuken, maar ik las zoveel negatieve verhalen over de apparatuur, met name de koelkasten, ovens (ik wil een ovenmagnetron) en de vaatwassers, dat we daar Siemens voor hebben genomen.
    Van Asko heb ik een wasmachine, die ook al weer een aantal jaartjes zonder problemen draait, mijn nicht heeft ook een Asko afwasmachine en die is volgens mij ook tevreden.

Deel Deze Pagina