ik heb helemaal geen tabletten. Ik heb nog een bus poeder van sun en apart spoelglans en zout. Mijn vaatwasinstalateur gaf aan dat er in een blokje veel meer zit dan je echt nodig hebt voor een normale vaat. Wij vullen het bakje maar voor de helft ( met niet zo'n vette vaat zelfs minder)en vullen af en toe het zout en de spoelglans bij. Veel goedkoper en beter voor je vaatwasser vertelde hij. Ik doe drie maanden met zo'n can van Sun. Glazen blijven mooi.( draai elke dag een machine) Eens in de twee maanden een zakje vaatwasreiniger van sun en minsten een keer in de week het filter loshalen en schoonmaken zorgen er voor dat mijn machine nooit vies ruikt
Dreft. 100% Ook andere merken geprobeerd, waaronder huismerken, maar je merkt toch echt verschil. Na 2-3 dagen wordt vooral bij de huismerken je vaat een stuk doffer! En bij sommige merken voelen de glazen zo apart aan. Dreft is echt een aanrader!!
Ik wil alleen nog maar dreft! Wij spoelen eigenlijk niet voor en gebruiken ook geen zout of glansmiddel. Toch is onze vaat altijd schoon, en voelt het nooit aan alsof t uit de vaatwasser komt. Vind t namelijk verschrikkelijk als een glas bv zo vreemd aanvoelt door de vaatwasser.
Dreft inderdaad Meerdere geprobeerd maar hier wordt het echt schoon mee Wij gebruiken wel extra zout en glansspoelmiddel
hier op dit moment ook dreft. is het met zo'n all in one blokjes ook nodig dat je 1x per maand vaatwasserreiniger gebruikt? en diegene die dit gebruiken, draaien jullie ook 1x per week op warmere graden?
Wat gek dat iedereen zo tevreden is over dreft. Ik heb een tijdje ook dreft gebruikt. (vaak in de aanbieding ) Al mijn glazen kon ik weg gooien vanwege corrosie. Ze zagen op een gegeven moment echt vies uit. Ik heb dit ook van mijn schoonmoeder en een vriendin gehoord. Ik had wel de groene variant. Nu heb ik calgonit gewoon de simpelste. Ben er erg tevreden mee. En een halve (al uitgeperste) citroen in de bestekbak zorgt dat de vaatwasser heerlijk gaat ruiken.
dreft. Koop ik altijd bij de kruidvat... hoop dat ze er snel weer zijn anders moet ik iets anders gaan zoeken. En dat wil ik niet!!!!!!!
Kijk wat kruidvat in de aanbieding heeft en die gebruiken we. Heb geen echte voorkeur zolang de vaat maar schoon wordt!
Ik moet bekennen dat ik niet merkvast ben. Ik gebruik altijd maar wat. De ene keer van de Aldi, dan weer van de AH. Ik merk in ieder geval geen verschil.