Hier ook die dreft met dat gele.. Ze zijn me idd heilig.. Ik hoef nooit meer vaat er twee keer in te laten. Of dat er zetmeel in blijft hangen of vieze dingen.. Het wordt echt zo super schoon dat het glanst.. En de vaatwasser gaat ook heerlijk ruiken.. Je hebt ze vaak in de aanbieding. twee megapakken voor 8 euro... hihi Ik hou van die dingen.. (haha nee het is geen reklame )
Wij hebben altijde de simpelste van de supermakt. Met apart glansspoelmiddel en zout. Ik heb begrepen dat die multi-blokjes echt niet per definite beter zijn. Dat bijv. glansspoel-spul al is weggespoeld voor dat het aan de beurt is. Wisten jullie trouwens dat glansspoelmiddel prima werkt tegen die gele oksels in witte shirts (en het kost niet veel)
hier ook.. merk nooit verschil trouwens tussen de merken die ik heb gehad. had vroeger die dreft, waren ook goed maar merk toch geen verschil wat ik al zei
Heej manuk ff offtopic hoor maar jou foto onder je berichtje ow zow mooi zwijmel iedere keer als ik die zie echt zon moooie zow dat wou ik ff zeggen ontoppic ook ik koop vooral wat in de aanbieding is.