Heeft het nut om naar de dokter te gaan hiervoor?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Zaterdag heb ik mijn voet gestoten. Aan het einde van de dag begon het pijn te doen. Nu doet het nog pijn. Dat gedeelte onder mijn tenen voelt aan alsof er een doormiddengesneden tennisbal onder zit en druk geeft. Als ik normaal loop schieten daar ook steken doorheen. Dus loop ik niet normaal en heb ik spierpijn in been en knie daardoor.
    Ik kan geen dikte of zwelling ontdekken maar ik wil er nu wel eens vanaf. Ik maak schoon voor werk dus als ik dit de hele dag voel ben ik gesloopt aan het einde van de dag. Ik denk dat als ik naar de dokter ga dat ik wel weet wat ik te horen krijg. Ach gewoon een lichte kneuzing en buiten staat ze weer. Ik vind dat zo zonde van m'n tijd altijd.
    Wat zouden jullie doen?

2. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    ik zou wel gaan hoor misschien heb je wat gebroken in je voet

sterkte er mee

3. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Is de pijn nog hetzelfde als in het weekend? Je kan het altijd ff laten checken. Werk zelf ook in de schoonmaak en niks is vervelender als je voeten niet willen.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik zou ook gaan en eventueel aandringen op een rontgenfoto. Ik heb trouwens ook drie weken rondgelopen met een gebroken middenvoetsbeentje, huisarts zei ook is gewoon gekneusd..

5. Tese

Tese Niet meer actief

Dank je, maar als ik wat gebroken had dan zou ik er niet meer op kunnen lopen. Ik heb jaren geleden 2 scheurtjes gehad in m'n middenvoetsbeentjes en toen kon ik al niet meer lopen en was het opgezwollen als een ballon.

6. Tese

Tese Niet meer actief

Maar was het bij jou toen gezwollen? Bij mij wel toen ik hetzelfde had als jou en nu dus niet.

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ja de pijn is nog hetzelfde.

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zeker even gaan. mijn oma heeft ook een paar weken gelopen op een gebroken voet en die had geen zwelling. moet je wel even zeker weten natuurlijk

9. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Elke breuk is anders. Heb weleens mn middenvoetsbeentje en 3 teentjes gebroken gehad. Gewoon eigenwijs doorgaan ook al ging het echt niet. Maar heb wel kromme tenen erdoor hahaa.. Succes meid!

10. Tese

Tese Niet meer actief

Thanks, ik heb even gebeld en mag er om half 10 naartoe.

11. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Succes bij de HA, laat je even weten hoe het ging? Hopelijk ben je snel van je pijn af...

12. Tese

Tese Niet meer actief

Doe ik.

13. Tese

Tese Niet meer actief

Nou ben inmiddels een dokters en ziekenhuisbezoek verder en het vonnis luid: gekneusd. Zoals ik al dacht. Moet een week rust houden nu.

Deel Deze Pagina