Wij hebben zojuist een nieuw huis gekocht en daar is een aanbouw van 3 meter. De huidige bewoners hebben er een heerlijk grote lounge bank in staan, wij willen dat straks ook ipv onze 2,5 zitter. Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer, zijn die ook een beetje budget te koop?
Ik weet niet waar je woont maar wij hebben onze enorme hoek lounge bank in Duitsland gekocht. Scheelt behoorlijk in de kosten tov nederland.
Wij hebben onze set hier vandaan: Loungeset marktleider van Nederland Dan heb je goede kwaliteit voor een prima prijs. De sets zijn stevig, kussens dik en waterafstotend. Echt budget, dan moet je naar Leen Bakker of Jysk.... De kwaliteit dan ook echt minder.
Duitsland is voor ons helaas te ver, we wonen in de kop van noord holland ( Ik bedoel trouwens een loungebank voor binnen, voor in de tuin is een droom voor over een paar jaar. Eerst het huis binnen maar af! Nieuwe bank, straks een nieuwe buffetkast, nieuwe kinderkamers... Badkamer verbouwen. Gaat hard genoeg! ) Ikea heeft niets naar mn smaak qua banken helaas!