Ik zit erover te denken om mijn moeder een airfryer te geven voor haar verjaardag. Ze is al oud (80+) en alleen. Ik zoek dus een kleine airfryer (wel waar broodjes in kunnen voor 2 personen als mijn dochter bij haar logeert bijvoorbeeld) en die ook makkelijk te bedienen is. Dus zonder al te veel moeilijke knopjes ed. Wie o wie heeft een gouden tip?
Hier ook de Philips xl airfryer zijn gezin met 4 maar voor 2 personen is hij ook echt genoeg dan kan je bijv 4 keizer broodjes of croissantjes bakken. Gebruiken hem veel en echt makkelijk.
philips xl is wel een fijne... dan kan ze ook 2 dingen gelijk doen; bv aardappeltjes (of wat voor variant dan ook daarvan) en een stukje vlees ernaast met een mandverdeler. Of aardappeltjes en groente, broodjes en een eitje.
De oma van mijn man heeft de Tristar mini. Ze is 87 ofzo en als ergens teveel knoppen op zitten, doet ze er niets mee, dus deze is prima. Draaiknop met temperatuur en tijd, gewoon simpel. We hebben hem zelf ook gehad, was als showroommodel maar 18 Euro, maar hij was voor ons net te klein, dus ingewisseld voor een grotere en van een ander merk.
Ja, dat ging prima. Heb er vanalles in gemaakt tijdens onze keukenverbouwing en voor 4 personen is hij echt wat te klein, maar voor 2 of 3 goed.