Hoi! Wie oh wie kan mij helpen? Ik ben al dagen op zoek naar het perfecte plekje in de Ardennen voor de zomervakantie maar het begint me zo langzamerhand te duizelen. Het gaat om 10 dagen tot twee weken, 2 huisjes voor twee gezinnen, liefst aan water en een leuke omgeving waar ook iets te doen is. En oh ja, het budget is niet tórenhoog. Heeft iemand van jullie toevallig dé tip? Als beloning mijn eeuwige dankbaarheid.
Sunpark Ardennen? Lijkt een beetj erop Center Parcs (sterker nog, wordt een CP park vanaf december!) met veel voorzieningen en in een leuke omgeving. Je kan tot een week boeken online, voor langere perioden moet je bellen. €900 per week.....
landal village l'eau d'heure Prachtig park en heel mooie omgeving aan een groot stuwmeer. Geen idee of de huisjes te duur zijn
indd Landal village l`eau d`heure. Zijn we vorige zomer een week geweest en t was eerlijk waar een heerlijke vakantie
Bedankt voor de reacties dames, we hebben inmiddels (na vier dagen intensief zoeken) nog iets kunnen bemachtigen, alleen niet in de Ardennen maar in Frankrijk. Pfieuw! (Echt per uur minder te vinden!)