welke buggy

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door twinkle star, 12 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

We hadden voorheen een bugaboo cameleon maar deze hebben we via mp verkocht en een bugaboo bee aangeschaft. Dit omdat onze meid in het kuipje niet sliep en de bugaboo bee helemaal plat kon. Nu is ze 2,5 en loopt eigenlijk liever dan dat ze zit dus we gebruiken de bugaboo eigenlijk alleen nog maar bij lange afstanden. Nu gaan we dit jaar toch weer met het vleigtuig met vakantie maar zit in dupio. Onze quinny zapp kan niet in ligstand en eigenlijk vind ik het een onding. Handig als je weg gaat op de fiets maar voor een vakantie, ze kan er niet in slapen. De bugaboo bee mag niet mee totaan het vliegtuig, moet met de koffers ingechecked worden maar we vliegen beide keren snachts en hebben nog 2 kinderen dus is het wle erg handig als er een buggy mee kan totaan het vliegtuig.

Ik wil dus eigenlijk een buggy aanschaffen met ligstand maar niet te duur. Hebben jullie een buggy die jullie aanbevelen? Op internet is er zo veel keus.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik heb een simpele dan duimeland was toen 70 euro hij heeft 5 standen en ons meisje heeft er altidj heerlijk in geslapen op vakantie. gebruiken hem nu nog voor extra.

ze zijn ook wel eens bij kruidvat ed voor 50 euro

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik heb de buggy van de prenatal.. was 30 euro geloof ik, en kan in ligstand... hij bevalt prima

4. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben ook op zoek naar een buggy, houdt dit even in de gaten ;)

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik heb de koelstra Simba besteld. Nu 89,95 bij Prenatal (prijs schommelt met 89.95 als bodemprijs)

Deze buggy kan helemaal plat en in diverse standen, bij beentjes ook te verstellen, rijd aangenaam en gemakkelijk. Vond hem prettiger dan de zapp!

Deel Deze Pagina