Leuke vakantie voorseizoen (juni) gezocht!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yummy, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hoi!

Wij kwamen er vandaag ineens achter dat onze planning om in juli op vakantie te gaan helaas niet kan lukken. We moeten begin juni op vakantie en zoeken nu dus een leuke vakantie in het voorseizoen.
    Helaas is op veel campings/parken nog geen animatie in het voorseizoen en we moeten nu dus opzoek naar een camping/vakantiepark/bungalowpark waar omheen ook veel te doen is.

We willen graag naar Spanje (auto heeft voorkeur, vliegtuig mag ook en willen maximaal 1600/1700 km met de auto rijden). Maar als jullie misschien leuke vakantieplekken in andere landen weten waar het in juni al helemaal super is dan zijn die tips ook zeeeeeer welkom!
    Wel moet het een land zijn waar het gegarandeerd mooi weer is, aan zee en leuk voor een peuter!
    O en camping vinden wel leuk maar dan moeten er wel huisjes/bungalow oid zijn. :cool:

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

Wij gaan naar el delfin verde in torroella de montgri costa brava spanje

we gaan zelf ok met de auto,
    camping ligt direct aan het strand is groot in het voorseizoen niet extreem druk, dus is goed te doen. groot zwembad en vanaf de opening van de camping april tot en met einde seizoen is er animatie voor de kids er is heel veel te doen voor kindertjes

www.eldelfinverde.com

even opletten mocht je willen boeken, kijk even naar andere aanbieders scheelt best behoorlijk.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
  4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hoi! We zijn vorig jaar naar het Gardameer in Italië geweest en we misten de zee toch echt enorm. Vandaar dat "aan zee" echt een must is.
    Ook spreekt Italië ons niet zo aan, geen idee waarom niet :)

Marilouise: Ja die camping hebben wij ook gezien maar we vonden het erg moeilijk om te beoordelen of het ons leuk lijkt of niet. Zijn jullie er al eens eerder geweest en wanneer gaan jullie heen?

En hebben jullie nog tips waar je goed kunt boeken of waar we absoluut niet moeten boeken?

5. marilouise

Ik ben misschien niet helemaal objectief ik kom er al vanaf klein kind, eerst met mijn ouders een jaar of 10 achter elkaar nu ga ik voor de 3e keer met mijn eigen gezinnetje, de 2e keer met mijn kindje erbij eerste keer zijn we samen geweest.

Wij gaan dit jaar weg op 3 juni en blijven 14 dagen we rijden het in 1 keer is goed te doen vinden we.
    vroeger gingen we met eigen caravan met mijn ouders.
    met mijn man zijn we een keer in een huisje geweest deze staan net buiten de camping echt bijna op het strand en je kan van alle faciliteiten gebruik maken van de camping.
    afgelopen jaar zijn we in een huurtent geweest beviel erg goed
    en nu gaan we in een stacaravan echt ook heerlijk bekenden hebben daar al vaker in gezeten.

als je zou willen hoef je de camping niet af je hebt er alles vers brood vlees groenten alles grote supermarkt . restaurants verschillende barretjes
    de omgeving is erg leuk veel verschillende dingen maar de kust is echt prachtig in dat gebied. ik zal een fototje bijvoegen van een plekje wat op 10 minuten van de camping ligt echt prachtig. nee wij vinden het geweldig mijn man zei altijd wil niet vaak naar hetzelfde nu zei ik laatst zullen we volgend jaar richting kroatie gaan, zei hij nee joh we gaan lekker naar el delfin dus ja het bevalt ons gewoon goed. en ook met ons kindje hoop dat die dan loopt maar we verheugen ons nu al op de mindisco met hem.

wij boeken meestal via vrij uit, suncamp, of de camping zelf in het voorseizoen hebben zoiezo vrijuit en de camping zelf een 14 voor 10 en een 21- voor 14 actie

vacanssoleil en eurocamp zijn juist erg duur daar.

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Marilouise: Ziet er goed uit en El Delfin Verde klinkt als een leuke camping! Mijn vriend twijfelt nog enorm, hij heeft nu ergens gehoord dat het zeewater in juni nog niet warm genoeg is voor kinderen en wil dus denk ik toch liever gaan vliegen.
    Ik word er bijna gek van momenteel, ik wil zo graag gewoon weten waar we heen gaan en me daar lekker op verheugen :D maar we zijn er nog lang niet uit haha.

7. marilouise

succes met de zoektocht

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Thnx!

Wat zijn jouw ervaringen qua zwemmen in de zee in juni in Spanje? Is dit echt nog te koud of valt het mee?

9. marilouise

Ik zwem zelf zoiezo niet echt in zee maar ik ben de vorige keer in het voorseizoen wezen snorkelen midden op zee bij de medas eilanden, dat is vlakbij en het is wat kouder maar vond het niet extreem, het scheelt maximaal 2 graden juni met augustus kwa temperatuur van de zee en in juli en augustus is de maximale temperatuur 21 graden mmijn man gaat gewoon zwemmen dan toen zijn we zelfs in mei geweest toen dat was.

je bent er nog steeds niet uit. Ik zou zeggen hak de knoop door en probeer het denk dat je geen spijt krijgt er is zoveel leuks

(en nee heb geen aandelen alleen goede ervaringen)

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Marilouise: Ik zou de knoop graag willen doorhakken, maar mijn vriend twijfelt enorm. Hij wil zekerheid dat we lekker in zee kunnen zwemmen met ons zoontje en dat het warm genoeg is. Volgens hem is Spanje in juni nog niet warm genoeg qua zeewater.

Erg frustrerend, het lijkt me zo gezellig voor ons zoontje op zo'n camping!

11. marilouise

Moet je even googlen dan zie je de temperatuur verschillen in de maanden.

succes met je keuzes

Ik zwem zelf niet graag in zee, maar we hebben het zeker wel gedaan hoor dat viel echt niet tegen.
    wij gana met de kleine iets fanatieker naar het zwembad zeg maar,

zo'n camping is zeker leuk voor die kleintjes als je ziet wat een lol onze kleine al had en hij was nog maar 8 maanden toen

12. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Die verschillen vallen best nog wel mee!
    We hebben net even overlegd en het gaat toch Spanje worden, met de auto! Gezellig het "campinglife" ervaren :) Heb er echt zin in!
    We zitten te denken aan El Delfin Verde, Park playa bara en Camping Vilanova park. Weer een keuze te maken dus haha :D

Deel Deze Pagina