Rollen buik naar rug

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kimmy, Nov 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmy

Kimmy Actief lid

Jun 25, 2010
    315
    0
    0
    Hallo dames,

Ik was even benieuwd. Mijn dochter draait sinds ongeveer een maandje van rug naar buik. Inmiddels steeds vaker en makkelijker over beide kanten.

Terug is nog lastig :p. Nou draaide ze afgelopen week opeens 2x in de badkamer heel soepel en makkelijk terug van buik naar rug, een dag later ook nog 2x maar de laatste keer lag ze op de grond en ging het wat lomp dus kwam ze vrij hard met haar hoofd op de grond. Sindsdien lijkt ze der klaar mee, gister in bad opeens nog wel een keer, maar in de box en kleed niet meer. Meestal draait ze op de buik en als mevrouw moe is draai ik haar terug..zou ze het opeens niet meer kunnen? of is het nog een kwestie van de smaak te pakken krijgen? Haha..ik ben benieuwd hoe dit bij jullie kindjes ging.. :D

2. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

Mar 4, 2013
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter draait alleen van rug naar buik en steeds over haar linkerzij.
    Terug lujte haar een tijd terug zo nu en dan, maar heb het idee dat het meer per ongeluk gebeurde. Nu hrb ik het haar niet meer zien doen, ze gaat alleen mopperen als ze het moe is op de buik.

3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Mijn dochter draait alleen van buik naar rug. Terug lukt niet, tot op haar zij en dan wordt ze enorm boos.
    Misschien is ze geschrokken toen ze haar hoofd stootte en durft ze nu niet meer??

4. Ti87

Ti87 Bekend lid

Apr 12, 2012
    613
    0
    0
    Mijn zoontje kon rond de 4,5 maand beide kanten omrollen. Van buik naar rug heeft hij een maandje ofzo gedaan en sindsdien doet hij het niet meer. Nu gaat hij mopperen als hij op zijn buik ligt...

Share This Page