Hoi allemaal, wij krijgen een jongen en een meid. Het enige wat we allebei leuk vinden zijn Jason & Joëlle. Maar ik ben er niet kapot van. Ik vind veel dingen gewoon "leuk" maar niet dat ik denk yess dit is het. Ik vind bijv noah, jamie, liam, jayden leuk en meisjes kom ik niet veel verder als vayèn en joëlle. Wie heeft suggesties?
Boyd Brandon Cas, Casper Christopher Collin Dave, Davy Duncan Dylan Finn Jay Jeremy Joël Jonathan Jordan Jordy / Yordi Joshua Justin Kenneth Levi Luca Luuk / Luke Matthias Merijn Mick, Mickey Milan Mitchell Nathan Nigel Noel / Noël Quin, Quint, Quinten Remon, Ramon Roan Ryan Sem Tim, Timo, Timon Tom / Thom Yannick Aimée Amy Ariane, Arianne Ashley Beau / Bo Chloë Dana Danique Elise Evie / Evy / Evi Felicia, Felice Gwen Indy Jade / Jayde Jessie Jill Jody Joëlle Joy, Joya Luna, Lune Megan Mila Naomi Nicky Rianne Robin Romee Sandy Senna Shanice Sterre Tirza Zoë
Wat leuk, een jongen en een meisje!!! Wij vinden dezelfde namen leuk, wat grappig! Ik had Vayèn ook op mijn lijst, maar die werd toen hot door de Voice Kids, dus weer eraf gehaald, maar is niks mis mee hoor! Voor een jongen hadden wij Noah Jayden, omdat we Jayden hier teveel horen, maar wel supermooi vinden. Onze dochter heet Naomi Joëlle Is Naomi niks? Suggesties: Xavi Roan Aiden Kai Siënna Megan Elena Yarah Caithlyn Romee Rodhé Viënna Noëlle
Wat grappig Doortje. We vernoemen t meisje naar mijn zus en die heet Naomi. Dus hier zou het dan Joëlle Naomi worden.
Kwam het ergens tegen net en moest gelijk aan jou denken. Wat denk je van: Liam en Mila? Ze hebben dezelfde letters in hun namen, leuk!
Niks meer aan doen zou ik zeggen, zijn de 2 mooiste namen die bestaan! Naomi heeft ook nog een 3e naam, maar die is naar mijn moeder en mij vernoemd en is heel zeldzaam. Ik pb je hem wel ff, maar hij past niet onwijs in de het rijtje met de rest van de namen hoor.
Jason & Joelle vind ik niet mooi, ik ben ook geen fan van de naam Jason.... Noah & Joëlle vind ik veel leuker.
Jace Reno/Roan/Riley Boyd/Brady Chevy Furio Kai Vito Devin/Deon Nero Quint Xavi Yaro/Yari Kyran Calvin =================================== Noelle Ziva Dana/Deveny Hailey Reva/Riva/Reza Nova Lola/Luna/Lina/Lana/Lara/Lexy/Laila Sylvie/Sienna Indy Jana/Jenna/Janice/Jaidy/Jayda Evi Zoey Vertel, zit er iets tussen?!