Welke vinden jullie het leukste? Ben eigenlijk voor kortere namen, maar deze 2 vind ik ook wel erg leuk!
Ik vind cheyenne ook een hele mooie naam, de andere vind ik heel moeilijk en ook een stuk minder mooi
Nairobi kende ik nog niet als persoons naam zeg maar. Dus daar kan ik mezelf moeilijk een kind bij voorstellen. Cheyenne wel en die vind ik zowiezo erg leuk.
Mijn nichtje heet nairobi dus ik ben bevooroordeeld en kies dus ook voor NAIROBI! (maar cheyenne vind ik ook erg leuk)
Nee geen binding mee! Ik hoorde het eens en hij blijft in mijn hoofd spoken! Ook geen binding met indianen! hahaha, ik vind beide namen erg leuk, terwijl ik e igenlijk van de korte namen ben! Maar deze 2 komen steeds boven!
Vind ze beide niet mooi. Maar als ik dan zou moeten kiezen voor een mooiste naam dan zou ik voor Cheyenne gaan. Nairobi vind ik geen naam voor een kindje.
Ik vind ze beiden niet mooi als naam voor een kindje. Zie hier de betekenissen van Cheyenne: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cheyenne En Nairobi is de hoofdstad van Kenia...
Eh, Nairobi is de hoofdstad van Kenia. Niet de meest welvarende stad kan ik je melden, en of je daar je dochtertje naar wil gaan vernoemen... Zou dan voor Cheyenne gaan.