ik wordt gek van mezelf we waren er uit dachten we het zou louisa worden ik was er al aan gewend komt me vriend nou misschien toch maar niet. nou heb ik een vraag welke zouden jullie doen. 1 Lavera is frans betekend als de bron 2 Louisa 3 Lavinia betekend puurheid ik zit zelf nu tussen louisa en lavera het is ook zo moeilijk. en ja de een vind die mooi en de ander weer niet. mijn nicht is ook zwanger en zij vind de naam die ik mooi vind niet echt mooi en ik vind die van haar weer niks. we moeten doen wat we zelf mooi vinden maar zal wel willen weten welke voorkeur jullie hebben. ik weet wel heb nog 4 maanden ongeveer de tijd. maar goed wordt er wel grazy van. gr jojo
ja ik denk toch dat louisa de voorkeur heeft op de topic maar op andere topic ook al toen had ik wat andere namen. dan gaat het denk ik toch louisa worden die hadden we ook gekozen maar mijn vriend twijfelde weer. en laat mij ook twijfelen. jojo
Ik vind Louisa ook het mooist, maar Lavinia vind ik ook niet verkeerd... Zeker niet zelfs... Vind het ook wel bijzonder dat de naam puurheid betekent
ik heb nu tegen mijn vriend gezegd het wordt louisa en niet meer aan andere namen denken want anders komen we er straks er echt niet meer uit. en mijn zoontje vind louisa ook mooier en die moet nog 4 worden en als die al zegd dat ie dat mooier vind dan kan ik er niet meer omheen hahaha. gr jojo
1 Lavera is frans betekend als de bron 2 Louisa 3 Lavinia betekend puurheid Lavera en Lavinia vind ik persoonlijk wat te apart... maar ligt ook aan je achternaam misschien... Louisa is de beste